1+1=3<3 Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Du kan lage en sånn bleiekake? =) Det har jeg lyst på når jeg har født!. Syns de er så søte.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Skulle faktisk til å gå inn og anbefale å gi ei bleiekake! Ønsket meg det da jeg fikk siste, men fikk ikke.. Derimot fikk jeg en kurv med bruksting.. ett babypledd med bamse, tannkost, tannkrem, en sjokolade til meg og div andre småting.. Koselig med en slik gjennomtenkt og nyttig gave
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Men du tenker vel på damene i barselgruppa di? Da ville jeg laget julekonfekt og puttet på små glass med rød sløyfe rundt og stjerner på lokket. Noe de garantert blir glad for og kommer til nytte i alle hjem. Du kan jo google litt etter oppskrifter.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Kommer alle i barselgruppa til å gi julekort med bilde av babyen? Min barselgruppe har vært sammen siden i vår, og jeg har forsåvidt akkurat nok julekort til å gi til alle sammen der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå