Gå til innhold

Får besøk av en kompis snart, og ha ba meg finne på noe gøy vi kan gjøre!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som sagt kommer en kompis på besøk, og vi skal finne på noe gøy. Men hva??

Han pratet på xbox, men er så kjedelige spill vi har.

Hmm.........

Barna mine sover, jeg fyrer i peisen og hører på radioen, og to pils i kjøleskapet.

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn frem høvel og skum og barber dere eller du han om du alerede er.

 

eller tinn to terninger og spill terningsex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja ikke sant :P

 

Skulle gjerne hatt det med han jeg ! Men har en samboer jeg er veldig glad i, som jeg ikke vil såre bare pga jeg og kameraten min har dårlig fantasi på hva vi skal finne på :P

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, barberte meg gjorde jeg i dusjen i sta. Og tenkte faktisk vi skulle spille yatzi :P

 

MEN, terningsex og shaving blir det nok ikke ! haha! Dere har noen herlige forslag da !

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er foresten jeg som har samboer, ikke han. Bare at samboeren min aldri er hjemme, hehe. Han jobber borte. Så er bare hjemme i helgene.

Kompisen min er singel... OG heit !

hehe, nei nå...hva dere får meg til å tenke !

 

fyyyy!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville vel ikke det om du hadde hatt en samboer du er glad i??

 

Eller er det "normalt" å ha noen på si ?

Jeg og kompisen var ute på by`n sammen for ikke så lenge siden, og vi sovna sammen på en sofa på nash. Uten at vi gjorde noe ulovlig.

Føler nesten at det var utroskap jeg.

 

Mulig jeg er pysete? og er jo mulig samboer gjør spånne ting når han er borte og jobber...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, jeg håper ikke disse dumme damene får deg til å gjøre noe dumt! Det er vel ikke uvanlig å ha noen på si, men de fleste har det ikke, og det er ikke sjelden slutten på et forhold. Så for all del ikke finn på noe dumt bare fordi dib-damene har fått deg til å tro at det er normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, nå har han reist, og vi har kosa oss veldig. Ikke noe skjedde, og det hadde det ikke kommet til å gjort heller.

For meg så holder det å ha hatt en veldig kjekk mann på besøk, som ikke minst er en god venn også.

Men at han er heit er det ingen tvil om! Men det er heldigvis samboer også, så skal legge meg med god samvittighet og gleder meg til samboer kommer hjem i morgen!

 

Og foresten så satt vi på gulvet foran peisen og spillte litt yatzi, og tok hver vår øl, snakka om gamledager og gamle romanser osv.

 

God natt dib-damer ! :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da kommer du i det minste ikke til å følge opp med et innlegg om at du er gravid og ikke vet om det er samboeren eller kompisen som er faren... Nok av dem her inne fra før av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...