Gå til innhold

nå er jeg så lei av metod at jeg har lyst til å begå selvdrap!


:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

 

alikevel kan jeg ingen ting. dette er det mest dustete faget jeg har lest, for forkunnskapene var så stuselige at det var som å begyne å lese kinesisk.

 

men i morgen er dagen, og om det går sånn relatvit greit er jeg ferdig med dette faget for alltid.

 

alikevel er jeg ikke sikker på hvordan jeg skal holde ut til i morgen klokken to. så lei er jeg. lei av å vente, lei av å lese, lei av og tenke at jeg burde lese og lei av og finne på alt annet tull en å lese. stakkars youtube, som må være ekstremt lei av meg til nå.

 

blæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og det er litte grande beskymringsfult at jeg ikke klarer å skrive fagets navn rett en gang. selv om det strengt tatt bare består av 6 bokstaver.

 

prøver igjen:

 

METODE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hear hear!

 

Nettopp ferdig med en slik eksamen i dag, dog ikke samme faget. Men samme følelsemessig forhold til det.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du! Så stille som det har vært så tenkte jeg du enten hadde gått metodedøden i møte eller omvendt noen eller noe sånt...

 

Trist å høre at det er metodedøden. :P

 

Om det er noen trøst har jeg laget kjøttboller som ikke jeg får lov å spise før i morgen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... ja, jeg har lest og lest og lest, jeg aner ikke hva som skjer i resten av verden i det hele tatt. for alt jeg vet kan vennene mine ha blitt i mot hijab på den tiden jeg har vært borte fra verden - det beskymrer meg litt. for det kan ha skjedd.

 

får du ikke spise noe før i morgen? eller er det bare kjøttbolleforbud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, jeg får spise andre ting, men de er laget til vi skal besøke faren min for lysbildekveld i morgen, så ingen kjøttboller til meg i kveld! ...men lukten av enorme mengder hvitløk og tomatsaus kan jeg jo nyte om ikke annet...

 

Har du kontroll på stoffet nå?

 

Lykke til på eksamen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men den som lager får vel smake? det er regelen hos meg :D

 

takk!

 

nei ikke kontroll, men jeg tror aldri jeg har lest så mye på en eksamen før. men det er så mange ord som jeg ikke kan. kanskje jeg skal snike med meg en ordbok :D

 

tror jeg skal drikke meg full i morgen, bare fordi jeg trenger å skape en illusjon ovenfor meg selv om at jeg faktisk har et liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt en halv en... :)

 

Drikk deg full ETTER eksamen da. He he.

 

Om målet bare er å stå, går det nok bra. Jeg testa deg jo her om dagen og du kunne det viktigste, ha ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjorde du med den andre halvdelen?

 

 

hehe... jepp, skal vente til etter eksamen. men liker at du føler behov for å påpeke det :D

 

haha.. jeg har da større mål en å stå. men om jeg får en C i dette så gidder jeg ikke ta det opp. men alt under er bare tragisk.

haha.. ja, jeg skulle nesten sendt den samtalen vår til foreleseren min. han hadde enten digget den, eller sendt meg tilbaken en rettet utgave av hvordan samtallen burde ha vært... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel ikke sende tilbake en rettet utgave av hvordan samtalen burde vært vel? Den var jo helt fin. Selv om NOEN trodde jeg ikke var meg selv pga narkose, men jeg overrasker jo nok en gang med å ha dårlig humor helt uten hjelp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm.. greit blir kanskje feil ord:P huff, hver gang jeg tenker på metode blir jeg bare surrete og rar. virkelig det verste faget jeg har hatt!

 

jeg skriver igjen: lykke til, det skal nok gå mye bedre enn du tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

therehag: du formidler så positiv og optimistisk stemning her, he he:P

 

Ok, jeg er ikke noe bedre selv da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jeg liker blæinga til therehang! det får meg til å føle at jeg ikke er så gal og dum som jeg ellers ville gjort. for da er jeg plutselig ikke alene om å være negativt innstilt til dette teite faget... hehe.. jeg skal ikke bli forsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. jeg lurer fremdeles på hvor den andre halvdelen av kjøttkaken ble av :D

 

men du var ikke deg selv den dagen. du var overdrevent positiv, og med fare for å virke ukoselig. så peleier du ikke fremstå slik. jeg liker den negative serkasmen din og blir litt redd når du plutselig har overdrevent tro på meg. da tenker jeg "nå er jeg virkelig ute å kjøre"... haha

 

men han hadde helt sikkert klart og rette ting i samtallen vår "den metodeteorien der passer ikke så godt inn i den settningen, ville heller gått for popper. det er mer presist"... haha

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke en person som tok det faget som likte det, så du er ikke alene! Jeg skriver nå master og må dessverre forske litt, men blir ingen doktorgrad på meg nei;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, Ø tok resten av kjøttbolla..

 

Og min mor var der, kanskje derfor jeg ble smittet av optimisme.

 

Han har ingenting i den type samtaler å gjøre, han får holde seg til metode.

 

PS du nevner Popper (og bare ham) ganske ofte merker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

det er fordi popper har det eneste navnet det går ann å skrive uten og tenke i et halvt år... haha.. alle de andre heter duste ting. det burde vært lover som sier at folk som skal si noe "smart" som det skal skrives om i bøker i etter tid som studenter må lære skal ha enkel navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nei det er lurt og stopper ved master. for de dr grad folka er seriøst rare... hehe.. kan ha noe med all metoden de må igjennom :D

 

hva tar du master i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...