Miss Snow Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Min samboer og jeg har plutselig funnet ut at vi skal gifte oss i all hemmelighet på nyåret! Jeg må jo dermed ha en kjole, men har ikke lyst til å bruke mer enn maks to tusen. Gjerne mindre. Jeg veit egentlig akkurat hvordan jeg vil kjolen skal se ut, og lurer derfor på om noen har sett noe som kan ligne på denne i en butikk/nettbutikk nylig? http://www.macys.com/catalog/product/index.ognc?ID=444741&BannerID=PD434&PartnerID=LINKSHARE&LinkshareID=neQRQBqOKtQ-d6QYpfHMCr49BrbnIu9IBQ Bosatt i Trondheim, om det skulle være noen lokale butikker dere veit om. Jeg er veldig, veldig takknemlig om noen kan hjelpe! Med bare to og en halv måned mellom baby og fødsel er det empireliv som er aktuelt, så jeg slipper å holde pusten hele seremonien..!
Monajenten Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Kan du ikke bestille den kjolen da, de hadde jo den i hvit? Den var helt nydelig:-) Gratulerer forresten!! http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/vila-479/tender-dress-479487-648/ Her er en vaniljefarget, de hadde den ikke i helt hvit.
Miss Snow Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2010 Det frister veldig å bestille den, ja! Bare så usikker på størrelse og sånt. Men sånn passform passer vel sånn tålelig selv om den ikke er helt spot on, siden snittet er slik det er. Tror jeg må sove litt på det - men den er virkelig akkurat sånn jeg vil ha den! Den er veldig fin den fra Nelly også, så det er jo et alternativ! Liksom så greit å finne noe på nett, eller vite hvilken butikk jeg skal dra i, så jeg slipper å gå fra butikk til butikk med en veldig ny baby
klg,2 boys now:) Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 jeg kjenner ei i trondheim som selger selskapskjoler og brudekjoler til en rimelig penge.hun har veldig mye fint.rop ut om du vil vite mere.hun har kjolene hjemme så det går på avtaler å få komme å se.jeg har kjøpt flere kjoler de er bare herlige og billige:)
Miss Snow Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2010 ÅNEI! Det gikk jo ikke å bestille den kjolen til Norge Vil gjerne høre mer om hun du veit om, klg,2 boys now:)
Serial mom Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Du må bare opprette en konto/adresse hos www.jetcarrier.com , så får du den sendt til Norge.
klg,2 boys now:) Skrevet 10. desember 2010 #8 Skrevet 10. desember 2010 litt treg med å svare jeg.hun holder til på jonsvatnet.importere kjoler og handler på diverse messer.hun har mange nydelig kjoler:)
solei Skrevet 11. desember 2010 #9 Skrevet 11. desember 2010 Sjekk nettsiden til Divakjoler.no. Noe for enhver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå