Gå til innhold

dere som har morkake på fremre vegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har visstnok det, og jeg kjenner veldig mye spark, men kun nederst i magen. Andre som har det sånn og, eller kjenner dere over hele magen? er i uke 26:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde d med begge mine gutter og jeg har d nå også. jeg er kunn 19+1 da men jeg også kjenner kunn spark nederst i magen. gjorde d lenge med guttene å til de snudde seg mere nedover med hodet.

Skrevet

Hei Jeg har visst også morkaka på fremre vegg. Jeg er 22+2 og kjenner masse liv, men mest nederst i magen og på sidene. Litt midt på magen også, men ikke like ofte.

Skrevet

Jeg er i uke 22 og kjente liv tidlig, men bare nederst og helt øverst i magen. Kjenner det best når han sparker ned mot skambeinet :)

Samboer har kjent ett spark for to uker siden, og da sparket lillegutt rett ned over skambeinet :P Gleder meg til å kjenne mer regelmessig, det er jo så godt å kjenne trivselstegn <3

Skrevet

jeg er i uke 21 + 5 uker og har d jeg også! kjenner liv hver dag og nå har sparkene og når han snur seg blitt så tydelig at de vises på utsiden av magen:) veldig morro! var rundt 19 uker da jeg kjente han mot hånden første gang:)

Skrevet

Jeg har også morkaken på fremre vegg. Kjenner mest spark ned mot blæren og på sidene, men har de siste ukene kjent litt mer foran på magen også. Er 20+3. Er jo vanlig å kjenne sparkene mindre foran når man har morkaken som ligger der og beskytter og tar av for spark. Men du kjenner nok sikkert mer når babyen blir litt større og sparker hardere=)

Skrevet

Jeg er nå 20 + ett eller annet ;) og har som flere foranliggende morkeke,

kjenner også bare sparkene nederst, rart, men det er faktisk ganske langt nede ;) Men liv er det..

Skrevet

HeIsann. :)

Ja samme her.. Jeg er 24 uker i morgen, og kjenner liv veldig langt nede, på sidene og under ribbeina. Jeg kjenner i det hele og store, ganske mye liv, men ingenting midt på magen.. Jeg kan ligge på rygg og se magen røre på seg, uten å kjenne noe. Litt snålt, men morkaka demper veldig sier jordmor. :)

Skrevet

Hei,

har visst det jeg også. Er halvveis i uke 19 og synes det var litt stusselig at jeg ikke hadde kjent noe saerlig liv enda, ikke som jeg ikke kunne utelukke som noe annet i alle fall. Derfor godt å få en forklaring på det hele ang. morkaken. Nå den siste uka kjenner jeg mer og mer og det er betryggende!

Er fint å lese om erfaringene til dere som er kommet litt lenger slik at jeg vet hva jeg kan forvente meg fremover.

:)

Skrevet

Jeg har også morkake som ligger fremme, men eg mener at eg kjenner små spark nede ved lysken på begge sider, og har gjort det den siste uken.

Er jo ikke 100% sikker på at det er spark men er slik som folk beskriver det og siden det er såpass tidlig så er det jo ikke noe styrke på sparkene så eg er ganske sikker på at det er det :)

Ble litt irritert med det samme når eg var på ul og fikk vite at morkaken lå der noe som kan føre til å kjenne mindre med spark, men det er jo ekstra beskyttelse og man kjenner de jo med tiden vil eg tro :)

Skrevet

Eg har også på framre vegg, og for meg er det slik at om eg er oppreist eller sit så sparkar han mest nede i magen, men om eg ligg kan han finna på å sparka i hytt og vær over heile magen...eg trur eg har ein framtidig trommis inni der! :D

Og eg kjenner det kjempegodt, har kjent spark sidan veke 18 ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...