Gå til innhold

Jeg har fødselsdag i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

så jeg har kjøpt min egen gave (for min manns penger),laget min egen middag (som min mann ville ha),laget min egen dessert og kake kjøpt for egne lommepenger.

Jeg har grunn til å være sur?

Drittmannen klarte ikke engang å kjøpe en gave fra vår datter til meg. Han fant nemlig ikke den ene tingen jeg sa han kunne kjøpe.

Jeg har ingen andre å klage til,så nå går det utover dere her inne. Men han har fødseldag sist i januar så det er mulig han lærer en lekse til neste gang;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også bursdag i dag, så gratulerer til oss begge :) Samboeren din er en tosk :P Haha, er litt sur sjøl, siden kjæresten min ikke vil komme i helga og feire med meg..

Skrevet

Hipp hurra og gratulerer til deg!

Skrevet

Grattis med dagen :)

Jeg hadde på tirsdagen :)

Skrevet

Hehe.. Den første delen høres ut som her. Når mann og barn har bursdag, ordner jeg alt. Når jeg har bursdag, vel; da ordner jeg alt da også ;)

Jeg skal ikke forsvare mannen din heeelt, men LITT til hans forsvar; hvis han har fått beskjed om å kjøpe en spesiell ting så er det ikke sikkert han tør å kjøpe noe annet om han ikke finner nettopp den tingen. Han kunne jo risikert at du ble sur om han kjøpte noe annet ;)

Grattis med dagen, forresten =)

Skrevet

Gratulerer med dagen til dere jenter:-)

ps,tingen han fikk beskjed om å kjøpe var en dings man stapper potetstappe med eller en plastvisp. Altså noe til kjøkkenet som koster under 100 kr. Alt annet er i utgangspunktet bedre bare man viser initativ. Etter 18 år burde virkelig idioten min vite det.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...