Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Vi brukte aldri vippestol til jenten vår.. synes det og gåstol er ganske bortkastet egentlig. Men har hørt mye fint om babybjørn =)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Babybjørn er den beste vippestolen!!! Hehehe, greit å være imot gåstol, men man kan ikke sammenligne vippestol og gåstol...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå