Gå til innhold

litt blod på papiret-spørsmål! iiik

Anbefalte innlegg

Skrevet

saken er den at jeg fødte for 3mnd siden,og det skulle være litt morkakerester igjen(størrelse med en 5krone).. dette skulle det bli mye blod av,samt disse restene.

Jeg fullammer og har ikke fått mensen,det vet jeg..

og regner med det ikke kan være spontanabort(skal ikke det være mye blod?)..

Men lurer på om dette kan være festeblødning???

eller om det i det heletatt går an å bli gravid med placenta/morkakerester? huffameg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HERREGUD, NOEN KVINNER TROR ALLE SYMPTOMER ER GRAVIDITET!

Skrevet

må være lov å spørre? herregud selv!

Skrevet

Man sender da ikke folk hjem med morkakerester vel?? Kan føre til blodforgiftning det...

Alle jeg kjenner som har hatt slike rester (og det er en del) de har vært til utskrapning.

Skrevet

tydligvis.. for her sitter jeg ;)

jeg måtte være på barsel noen dager etter fødsel,da de var redd for at blodårene kunne sprekke inni der.. eller noe slikt.. (så jeg ikke blør ihjel)

derfor jeg lurer på om man kan bli gravid med placentarester.. om det i det heletatt kan være festeblødning? for hvis det ikke går an,så må jeg kontakte lege tror jeg..

Skrevet

noen flere? sitter og oppdaterer i hytt og pine,men ingen svarer..

Skrevet

Kan du ikke ringe til legen da? :o)

Skrevet

Dette er et typisk spørsmål som burde rettes til en lege. Jeg skjønner behovet for informasjon, men det hørtes rett og slett litt for komplisert ut for Dib'en.

Skrevet

Til bedreviter nn 16:17.

JO det går faktisk ann å bli sendt hjem med hinne rester..Etter jeg fødte førstemann så fikk jeg beskjed om at det kunne muligens være noen hinne rester igjen men de trodde de hadde fått ut alt, men jeg skulle ikke bli skremt om det kom noen 5-7 cm lange hinner ut.

1 uke etterpå når jeg sitter på do så får jeg en fornemmelse at noe er på vei ut. Jeg kikker ned og det jeg ser, ser ut som en ekstra kjønnsleppe som er mye lengere enn de andre som dingler. Ble helt forfjamset, viste ikke om det var noe som skulle være inne i meg eller hva pokker det var..Jeg endte med å dra i den, måtte faktisk bruke litt kraft og det som kom ut så ut som en en tykk 35-40 CM lang tarm med blodballonger på. Etterfulgt med en foss av blod. Det var som om noen hadde skrudd på en kran..

Ekkel opplevelse jeg aldri kommer til å glemme. Er også veldig oppgitt over sykehuset som ikke utførte ul iom at det var mistanke

Skrevet

forstår din frustrasjon, men jeg ville tatt meg en tur til legen altså...

Men ja, festeblødning kan være ytterst lite blod. Og jeg har hatt 2 SA det det knapt har kommet noen lyserosa dråper når jeg har tørket meg i 2-3 dager. den ene gangen måtte jeg få tabletter på sykehuset for å sette det i gang skikkelig, den andre gangen kom det masse blod etter 2 dager.

Synes det er litt rart at de ikke har hatt deg til kontroll for å sjekke om disse restene er ute i det minste da..

Skrevet

hjelpes. hva var det egentlig da?

Skrevet

Det var store deler av fosterhinnen som var igjen i meg :(

Hilsen nn 18:45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...