Gå til innhold

Legebesøk..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hjelp, jeg skal til legen i morgen blant annet for å ta en sånn celleprøvegreie av livmorhalsen. Problemet er at jeg ikke har barbert meg nedentil på et par måneder, så det er villkratt der nede.. Men ser det ikke veldig rart ut å være nybarbert, til ære for legen liksom? Har selvfølgelig en ung og kjekk lege.. Ekkelt å komme med masse hår, og ekkelt å komme uten.

Hva ville dere ha gjort? Beholdt håret eller barbert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok leger har sansen for en naturlig kropp, så bare behold håret, du. Det har faktisk en god funksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leger ser det meste, og tviler meget sterkt på at han bryr seg om hvor mye, eller lite, hår du har ned i der... sorry.. ;))

 

Forøvrig er det jo helt vanlig å "shine" seg litt ned i der før man skal til underlivsundersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt vanlig å fikse seg litt, mener du? Tror kanskje mannen min, som ikke kommer hjem før om ei uke, ville bli litt mistenksom om jeg barberte meg for legen..hehe :)

 

Kanskje jeg skal stusse litt, sånn for syns skyld? :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, jeg vet jo ikke helt, jeg lager meg jo problemer som dette da.. Og om jeg skal ta ris eller poteter til middag.. Så helt probelmfritt er nok ikke livet mitt.. ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår problemstillingen din veldig godt jeg :) Jeg ville nok ha stusset det veldig kort, ev fjernet alt. Men synes også det er litt flaut med heelt glatt når jeg skal til undersøkelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke lege, men jeg tør påstå at leger ikke bryr seg den ene eller andre veien. De er profesjonelle - hår er uinteressant.

Skjønner at du kanskje synes det er ubehagelig et lite øyeblikk - jeg liker også føle meg stelt når jeg må sprike med beina hos legen - men hvis du synes det er stress å barbere, hadde jeg totalt gitt f. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok ikke de bryr seg nevenverdig. Jeg barberer meg annen hver dag uavhengig om jeg skal til legen, er gravid, skal føde eller har født. Så relativ nybabert ser jeg jo ut uansett. Syns egentlig det hadde vært bedre med litt hår der nede når det skal flashes, men jeg takler dårlig å la hårene vokse ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...