Gå til innhold

Barn født av ugifte mødre


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

burde leveres inn til en statlig omfordelingssentral til beste for gifte mødre som ønsker seg barn, men som av ulike grunner er ute av stand til få det, eller som ikke ønsker å skade kroppen sin ved selv å føde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper virkelig ingen gidder å utforme skikkelige svar til dette. Hvis man ønsker å provosere, bør man gjøre det bitte, bitte litt troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det smarteste jeg noen gang har hørt! Stakkars ungene som må vokse opp med foreldre som ikke er gifte, barnemishandling på det verste!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg faktisk du går for langt. Skjønner du kjeder deg men er faktisk barn du snakker om. Håper dette betyr du er prøver og forblir det. Ingen barn fortjener mødre med slike holdninger til andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bare kjeder seg og vil skape litt liv. Ikke la henne få gleden. Er antakelig en fjortis som har forvillet seg inn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ikke vil skade kroppen sin ved å føde? Som om ikke det første utsagnet var teit nok, så begrunner vi det med noe enda teitere, hehe.. Og ugifte mødre til og med! Er du 250 år gammel, Hi? Hmm... rent bortsett fra meg selv, er faktisk de fleste småbarnsmødre jeg kjenner ugifte... Tsk, tsk...

 

"Jei ser på alle ugifte mødre som et resultat av den manglende moral nu for tiden, nuh skal jei drikke min lille portvin, som jei har gjort hver eftermiddag de siste 230 årene..."

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. og du burde meldes til moderator for din forsøpling av forumet og stadige trolling. Finn på noe annet å gjøre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg ikke i det hele tatt. Men det gjør kanskje du, siden du gidder å svare helt talentløst på en tråd som du finner talentløs ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI, hvorfor synes du ugifte mødre egner seg mindre som foreldre enn gifte?

 

Mener du det er ekteskapsløftet som avgjør om to mennesker er egnet som foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, så absolutt ser jeg det. Men synes det er interessant å se hvor lite gjennomtekt provokasjonen er, om HI ikke kan svare konstruktivt på spørsmål, uten å være nedlatende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke interessert i å svare konstruktivt. Hun kommer bare til å svare mest mulig provoserende på saklige spørsmål. Ingen vits i å gi henne gleden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, så de som ikke ønsker å skade kroppen sin pga fødsel er et bedre valg enn noen som har født men ikke er gift.

Du og du ditt juletroll ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hi, jeg har et spørsmål?

 

Si at man får to barn. Så gifter man seg med faren til barna, og får to barn til etter det. Hva mener du da? Får man kun beholde de to barna som kom etter at man giftet seg?

 

Jeg skjønner jo selvsagt at i det man gifter seg, blir man automatisk egnet som foreldre!.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...