Gå til innhold

Gravid?? hehe, Strålende! :p


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja;)

Fikk en svak posetiv test i dag, termin i august/september.

Haha, FANTASTISK!

Vi skal gifte oss 20 August!

 

Jaja, bare å utsette bryllupet til mai 2012 da:p

 

Måtte bare si det til noen:o)

 

Mannen sitt gullkorn;

"burde vi ikke utsette enda lenger, kan jo hende babyen blir sjalu for at de eldresøknene blir blomsterpike og ringberer mens h*n bare må ligge på bestemor sitt fang eller noe"

 

Søt da <3

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da:) Gratulerer:):)

Skrevet

Jeg satt med positiv test i fjor på denne tiden, fikk faktisk en nydelig gutt på nettopp 20. august ;)

Hvem vet, kanskje du får baby den datoen i stedet for bryllup? ;)

 

Grattis med spire!

Skrevet

Hehe, kanskje det ;)

Hadde vert morro. Vi hadde gitt opp vi da, etter 2 år med prøving uten hell...

Men da er det vell som de sier, at det klaffer når man slutter å tenke på det ;)

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...