Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Jaja;) Fikk en svak posetiv test i dag, termin i august/september. Haha, FANTASTISK! Vi skal gifte oss 20 August! Jaja, bare å utsette bryllupet til mai 2012 da:p Måtte bare si det til noen:o) Mannen sitt gullkorn; "burde vi ikke utsette enda lenger, kan jo hende babyen blir sjalu for at de eldresøknene blir blomsterpike og ringberer mens h*n bare må ligge på bestemor sitt fang eller noe" Søt da <3
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Så koselig da:) Gratulerer:)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Jeg satt med positiv test i fjor på denne tiden, fikk faktisk en nydelig gutt på nettopp 20. august Hvem vet, kanskje du får baby den datoen i stedet for bryllup? Grattis med spire!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Hehe, kanskje det Hadde vert morro. Vi hadde gitt opp vi da, etter 2 år med prøving uten hell... Men da er det vell som de sier, at det klaffer når man slutter å tenke på det HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå