Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Har fått låv av jordmor å ta 2 ss i kveld selv 23 dager før termin. Er helt moden. Spennende å se om det virker.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Selv om jordmor gir deg "lov" ville jeg vært litt forsiktig med lakserolje. Babyen kommer når den er klar og lakserolje kan faktisk føre til en for rask fødsel. Min mor var ung og dum og utålmodig og drakk lakserolje da hun ventet meg. Jeg kom på under en time, såvidt de rakk sykehuset og flaks at det gikk bra med meg...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Det er helt sant det du sier. Jeg er også født ved hjelp av lakserolje. Det jordmor sa var at det var mange som brukte oljen feil. Hun sa at man aldri måtte ta mer enn 2 ss. Hun mente de fleste tar rundt 5, og da forsto hun hvorfor noen fikk problemer.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Bar tanken på styrtfødsel samtidig som jeg driter ustoppelig er nok til at jeg aldri kunne tenke meg å prøve lakserolje! Be heller jormor om å strippe deg, det funket på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå