Gå til innhold

Hvor til kontroll..? Jordmor, helsestasjon eller fastlege..?


Sasiemta  ♀ ♀ ♂

Anbefalte innlegg

Har vært på litt forskjellig på de to første ungene... Hva er egentlig "best"..? Hva er/var dere..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker best å gå til jordmor,-hun er liksom "eksperten" på dette her føler jeg..hehe. Så jeg går kun til jordmor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går annen hver gang til fastlege og jordmor. Liker egentlig best jordmor, men.. Litt greit å ha kontakt med legen også kjenner jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ca annenhver gang til lege og jordmor. Gjorde samme sist svangerskap. Har gått litt oftere til jordmor denne gangen da det er mest praktisk, men er greit og også ha litt kontakt med legen da jeg har hatt behov for sykmelding noen ganger underveis. Siden han da har meg innom innimellom har jeg fått sykmeldingen pr. telefonkonsultasjon i første omgang slik at jeg har sluppet å sitte kvalm og fæl i evig kø hos ham. Har fungert veldig greit. De har kompetanse på litt forskjellige områder, så er greit å veksle litt ettersom jeg gjerne stiller dem litt forskjellige spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går annenhver gang til lege og jordmor. er på en måte sikret om det skulle vise seg at en av de mangler noe kunnskap eller noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går kun til jordmor.. var kun hos legen på førstegangskontroll for å ta blodprøver å sånt. Min fastelege er dansk- så jeg skjønner nesten ikke hva han sier for han snakker så fort, han skjønner heller ikke hva jeg sier. slitsomt! Han er også veldig ung, å jeg tror ikke han kan så mye om graviditet å sånt, føler jeg må fortelle han hva han skal jøre å hva slags medisin jeg kan bruke siden jeg er gravid...Han søkte meg ikke til ul,, for d mente han jeg ikke trengte siden jeg hadde vært til privat ul i uke 8!!!! Jordmor kan jo litt mer om graviditet, så jeg føler d tryggere å gå til henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til lege her. Jeg hater jordmoren jeg fikk tildelt, ei gammel kjerring som var fryktelig påståelig og ikke noe koselig. Skikkelig uproff. Men legen min er flink. Blir nok lege dersom det blir en neste gang også. Stoler ikke på gamle jordmødre med utdatert kunnskap:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...