lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Da er jeg hjemme igjen etter en kontroll på Ullevål. Skulle dit for å sjekke fostervannsmangden og for å avtale en dato for keisersnitt grunnet seteleie. Da jeg var der forrige uke mente legen jeg snakket med at de tar keisersnitt en uke før termin ca. Terminen min er 18, og jeg fikk dato for keisersnitt 20.12.. Ble sååå skuffet og lei meg, og måtte kjempe for å holde tårene tilbake på kontoret der, men da jeg var ferdig knakk jeg helt sammen inne på doen.. Er sikkert bare teit av meg å knekke sammen pga noe sånt, men nå var jeg så innstilt på FØR termin, så dette ble et skikkelig nederlag for meg. Så nå må jeg over termin uansett, og jeg rekker nok ikke være hjemme igjen til julaften heller.. Får prøve noen kjerringråd imens.. Skulle lage meg grøt med MASSE kanel da jeg kom hjem, men hadde ikke melk selvfølgelig. Tenkte også å lage meg bringebærbladte, men den fant jeg ikke.. GRR! Så nå skal jeg se om jeg har nok til å lage kanelboller, men man må vel ha en del melk i de og sikkert?? Æsj.. Jaja, får vaske og hoppe litt da! Han sa forresten også at siden nr 1 kom en uke over termin, så gjør nok denne snuppa det også, så de stresser ikke akkurat med at hun KAN komme før.. :/
..snøklokke.. Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Prøv å fokusere positivt!! Den 20 er en fin dato å bli født på, og vi kommer være i strålande form til julaften, alle sammen., Jeg skal også snittes den dagen:) Nå har du fått datoen, og nå vet du når dere får treffe babyen deres. 2 dager til eller fra er jo egentlig ikke noe å tenke så mye på
..snøklokke.. Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 En ting til, her i byen snittes det ikke pl lagt fredager eller helger. Så det kan jo også være en av grunnene til at de holder deg til over helgen.
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2010 Ja, jeg får håpe det! Hvor skal du snittes hen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå