♡ A & E ♡ Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Sitter å veeeeenter på at pinnekjøttet skal bli ferdig og tenkte å finne noe musikk på YoyTube men litt tom for ideer. Så, hva hører dere på til vanlig?
Tante Blås Squaw Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Nå er sikkert pinnekjøttet forlengst fortært, men her er noen av mine favorittlåter; Eels: Baby Loves Me Kaizer Chiefs: Ruby The Soundtrack Of Our Lives: Sister Surround Tori Amos: Take To The Sky Blur: On Your Own Fiona Apple: Criminal Nerina Pallot: Patience Sheryl Crow: A Change Would Do You Good Barrett Strong: Money Bloodhound Gang: The Bad Touch Beck: New Pollution Tricky: Overcome Tom Waits: The Piano Has Been Drinking (Not Me) Muse: Supermassive Black Hole Fleet Foxes: Blue Ridge Mountains 22 Pistepirrko: Onion Soup Broken Bells: The Ghost Inside Madrugada: Vocal Schwab: No Balls (What Robert Said To Me) Laptop: Nothing To Declare Ladyhawke: My Delirium New Order: Crystal Mazzy Star: She's My Baby Cranes: Beautiful Friend Shaggy & Janet Jackson: Luv Me Luv Me Sugababes: Red Dress Hope Sandoval & The Warm Inventions: Trouble Massive Attack: Karmacoma Groove Armada: At The River Cure: Close To Me Dandy Warholes: The Last High Placebo: Pure Morning Blind Melon: No Rain
kitty litter Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Noen av mine favoritter: Placebo: Blind The Killers: Mr. Brightside Air: Sexy Boy HIM: Your sweet 666 Seigmen: Dråben Sivert Høyem: Moon landing Rikke Lie: Good Girl Muse: Sunburn Radiohead: Let down HIM: killing Loneliness 30 Seconds to Mars: The Kill
♡ A & E ♡ Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2010 Flotters! Da har jeg litt å høre på nå som lillesøster og har fått vannkopper
Tante Blås Squaw Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Dytter denne litt, det er sikkert mange flere som har tips )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå