Gå til innhold

Noen som vil se på nettbutikken min og gi litt konstruktiv kritikk?


Collette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mulighet for kommentarer fra kunder på hvert produkt er viktig,- med karaktersetting. (så nå at omtale er mulig..Men hva med karakter???)

 

Ellers så er kanskje vareutvalget litt snevert...Kun tøfler, og kun tøfler til babyer,- mer eller mindre......

 

Alternativter større barn/voksentøfler. Vanlige sko til ute/innbruk og eller noe man naturlig forbinder med varene..Pysjamaser, bodyer, strømper..Jeg vet ikke...Men en nettbutikk med kun en vare........Virker på meg som om du har funnet disse tøflene, elsket de, men ikke funnet at de er til salgs/vanskelige og få i og dermed tenkt:"når JEG savner det og synes de er fantastisk, så vil hele verden mene det samme og kommer til å kaste seg over de.."

 

Om man tenker lay-out og "Leting" etter varer så er nettsiden veldig fin:o)...."Rolig" og se på og ikke noe rot eller unødvendig "støy":....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemelding. :) Det setter jeg stor pris på. Karaktersetting skal jeg virkelig tenke over og prøve å få til.

 

Det kommer et større vareutvalg etterhvert. Butikken har bare vært åpen en kort stund og jeg er i forhandlinger med flere leverandører.

 

Så bra at du likte layouten. :-)

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du har Paypal. Jeg savner mål av tøflene, altså ikke bare oppgitt i alder. Vi vet jo at størrelsen på føttene varierer fra barn til barn og ikke bare etter alder. Når jeg forstørret bildet ble det enormt, men mulig det har med innstillingene på pcen min å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne tenkt meg at det var oppgitt lengde på tøflene. Mini har slitt ut 2 par lignende tøfler. Men der jeg handlet tidligere tar ikke inn i hans størrelse lengre. Han er nå en str 25. Vil da 18-24 mnd passe han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke, dessverre. De er cirka 15 cm lange. De passer til min gutt, men han bruker str. 23. Jeg skal ta inn større størrelser nå, for det er mange som etterspør det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...