Villa Perlesukker Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Bare sånn helt generelt? Jeg snuste innom noen av bloggene i tråden som ligger her og ser at en haug av dere har reklame på siden. Hva er grunnen? Jeg prøver nemlig å ha en reklamefri blogg så langt det er mulig men har kommet til et skille nå hvor jeg vurderer det men så lurer jeg på er det irriterende med reklame på blogger? Hva synes dere?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Jeg aner ikke, den bare er der liksom? Sikkert fordi blogg.no er gratis (?). Har merket meg at reklamene på min blogg er veldig hussentrert siden min er om å bygge hus, så de tar sikkert opp ord fra teksten man skriver, og så legger til reklame deretter. Jeg vet faktisk ikke, og jg vet ikke hvordan jeg evt skal få den bort heller
Monajenten Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Ja, på blogg.no ligger det litt reklame som man ikke kan fjerne. Men har ikke lagt til noe ekstra da:-)
frk Nilsen Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Jeg har reklamefri blogg. Er ikke noe begeistret for reklame Jeg har eget domene, men kjører bloggen på blogspot, der kan man velge selv om man skal ha reklame. Koster ikke noe å ha blogg gjennom blogspot.
Lammelåret Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Det var tilfeldig at jeg startet å blogge på Klikk og med en Klikk-blogg følger reklame, dessverre. Dette er en av flere ting jeg er misfornøyd med, derfor skal jeg flytte bloggen, iallfall hoveddelen av bloggen til et reklamefritt sted. Jeg lurer på om folk lar være å besøke blogger ene og alene pga reklamen eller designet?
Gjest Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 De fleste har vell reklame for to grunner: 1 Tjene penger 2 De har bloggen hos en plass gratis, og da er det gjerne reklame der Selv har jeg reklamefri blogg.
Gjest Skrevet 9. desember 2010 #8 Skrevet 9. desember 2010 Bruker Wordpress og den er reklamefri:) Vil ikke ha reklame og jeg har ikke noe ønske om å tjene penger på bloggingen så jeg selger heller ikke reklameplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå