Gå til innhold

Jeg tror jeg nettopp så verdens vakreste dame...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På legekontoret der jeg går. Jeg kom for å ta blodprøve+vaksine og gruet meg ganske siden de to sløve legesekretærene som jobber der ikke kan en døyt om blodprøvetaking og i tillegg har jeg så godt som usynlige årer og til nå har ingen klart å treffe riktig...

Så! Hadde de faktisk ansatt en sykepleier. På høy tid, spør du meg i og med at kvaliteten på ting er langt under middels. Og i dag kom sykepleieren for å hente meg inn på laben og jeg fikk hakeslepp der jeg satt for nydeligere menneske har jeg aldri truffet, både på innsiden og utsiden!

Hun hadde perfekt høyde, hun var slank og hun hadde det mest hypnotiske engleansiktet. Da vi gikk gjennom gangen passerte vi ene legen, som fulgte henne med blikket. Ikke noe seksuelt eller noe, bare ren og skjer overveldende beundring... Legen er jo selv pen å se på men helledussen, jeg tror ikke en eneste mann kan måle seg med den dama!

Når det kom til arbeidet hennes, traff hun åren min på andre forsøk og jeg ble skikkelig imponert så jeg spurte henne rett ut "Skulle tro du hadde gjort dette i alle år, ingen har klart dette før! Du kan ikke ha jobbet lenge som sykepleier, du ser jo så ung ut" Huden hennes var porselensaktig,helt plettfri, ikke en kvise eller pore eller rynke å spore noe sted, hvorpå hun svarte "Joda, jeg har holdt på noen år nå"

Så spurte jeg hvor gammel hun var og da fikk jeg til svar "jeg fylte 40 for en uke siden"

Har dere sett den nye reklamen på TV for Giorgio Armani di'aqua parfymen med hun dama på stranden med de store blå øynene? Denne sykepleieren lignet bortsett fra at hun hadde nydelig, skinnende gyllent hår.

Jeg trodde ikke det fantes sånne overjordiske skjønnheter her til lands. Ikke i hele verden engang.

Lurer på hvordan mannen hennes ser ut. Hun hadde ring på fing nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahaha. Dette var dagens latter. Kanskje du skulle vurdere å skrive historier for Norsk Ukeblad eller Legeromanen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12:18: Jeg kan i hvertfall ikke måle meg med henne! Og utifra egne erfaringer vet jeg at alle som sier og skriver 'schtøgg' hører til i white trash kategorien og sånne mennesker er ei heller særlig pene;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant!:) Hvorfor kan ikke vi damer hylle hverandre iblant? Jeg gidder ikke surmule og tråkke ned mine medsøstre fordi hun muligens er bedre i noe enn meg, er slankere, har penere nese, ser jevnt over mye bedre ut...

Slikt ble jeg ferdig med på ungdomsskolen.

HI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jeg gjør nok ikke det, HI. Jeg bare synes innlegget ditt var såpass banalt og psykt at det var nærliggende å skrive "schtøgg".

Som en motvekt til fjortis-legeroman-formuleringene dine i hovedinnlegget.

 

Koz og klemz fra 12:18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

'Koz og klemz' altså...Må le litt.

Det er godt det synes at jeg var engasjert da jeg skrev innlegget. Var det som var meningen. Må si det var gøy å møte en så vakker person! Håper jeg ser flere av hennes kaliber på min vei! :) Trenger kanskje ikke regne med at det blir deg?

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite at legen som gikk forbi ikke hadde seksuelle tanker da han så etter henne.

 

Tipper han hadde lyst til å pløye over henne med kjøttfløyta si jeg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, han kan ha hatt de mest forbudte tanker men han så liksom ikke spesielt kåt ut...Men så så jo ikke jeg ikke lenger ned enn ansiktet hans...

Kjøttfløyta, haha! Jeg griner! :D

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, det er hyggelig å se ei dame som faktisk ikke føler seg truet av ei annens gode utseende.

Damer generelt, stilt ovenfor en dame som er penere enn seg, blir gjerne sure og bitre, og prøver å tillegge den pene dårlige egenskaper for at ikke hennes skjønnhet skal være så irriterende.

 

Du har tydeligvis selvtilliten i orden og evner å rose andre, selv når det er en "rivalinne". DET er egenskaper som overgår skjønnhet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig innlegg. Helt enig i at man skal kunne hylle andres skjønnhet istedet for å rakke ned på dem. Og man trenger virkelig ikke være bifil bare fordi man klarer å se at andre er pene eller blir fascinerte av dem.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra hovedinnlegget ditt å dømme så mangler du sans for humor og ironi. Må le litt jeg også....Hehehe.

Koz og klemz ble skrevet som en fleip. Tenkte kanskje det var uttrykk som du har i vokabulæret ditt, som skriver så patetisk som du gjør.

Jeg kjenner også mange vakre mennesker, og får ofte høre at jeg er en av dem, så det er helt ok.

Jeg synes også det er kjempehyggelig med jenter som kan gi hverandre komplimenter på utseende. Det gjør man jo dersom man har selvtillit og er trygg på seg selv. Så det er bra.

Det var MÅTEN du formulerte deg på som jeg lo meg skakk av. Det virker som om du har lest for mange dårlige romaner opp igjennom.

Men deg om det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...