UpsyDaisy Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Selv har jeg en bror. Vi har aldri hatt noe spes godt forhold. Bekjente som har søsken av samme kjønn virker som de har et tettere søskenforhold enn de av forskjellig kjønn.. Hvilken erfaring har dere?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Mellom meg og søstra mi er det 18 mnd og vi er som bestevenner. Men jeg har venner som har brødre/søstre som er tette og de har like godt forhold.
Puppemamma Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Jeg har en bror og vi har et veldig godt søskenforhold selv om vi er av forskjellig kjønn. Blir sikkert noe annet med en søster man kan låne klær av osv, litt mer felles da kanskje, men jeg kan ikke tro søsterforhold er noe bedre enn søster-bror forhold jeg altså =)
J -76 Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Jeg har av mange grunner ikke så veldig nært forhold til min søster. Mannen min har veldig nært forhold til sin søster, tror ikke kjønn har noe betydning her gitt.
EnUndreneMor Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 jeg har best forhold til broren min enn søstra mi, men jeg får lettere guttevenner enn jentevenner. så mulig det er det som gjør det. hehe
<3 Baby 11+12 Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har også mye bedre forhold til min bror. Vi har vert bestevenner gjennom hele oppveksten. Noe annet med min lillesøster:/ Men kan være aldersforskjellen har noe å si der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå