Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Jeg er gravid i uke 39 og kan nesten ikke sitte på grunn av smertefulle hemorrider. Noen som vet om en salve, stikkpille eller kjerringråd for noe som hjelper på smertene???
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Det skal hjelpe med knipeøvelser bevegelse
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Jeg fikk skikkelig hemoroider en periode i første svangerskapet.Hadde problemer med å sitte mm. Fikk ikke noe krem av legen siden jeg var gravid, men hun tipset meg om propoliskrem (tror det het det) som du får kjøpt på helsekosten. Smurte i et par dager og ble faktisk bra. Nå er jeg i uke 36 og her er det tilbake for fult, så jeg skal en tur på helsekosten i dag.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Alcos Anal går greit å bruke når man er gravid. Men du har jo så kort tid igjen til fødsel så tvilsomt du blir helt bra til det. Og dessverre er det en mulighet for forverring under/etter fødsel. Men kjøper du den inn, så har du den hvertfall. I tilfelle det skulle bli ille etter fødsel, kan du kjøpe miniklyster å ha på lur. Det kan lette de første dobesøkene noe.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 Ja, det er ingen ende på det man må gjennnom i svangerskapene våre...Takk for svar. Jeg er helt desperat. Tanken på at det blir verre etter fødselen er ikke oppløftende.... Ønsker enda flere forslag dersom noen har prøvd noe med hell...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #7 Skrevet 9. desember 2010 Det går faktisk an å smøre på honning, det er naturlig antiseptisk, og det hjalp meg bedre ann alcos, som gjorde det verre. Beste tips under/etter fødsel, smør området med smertestillende salve og legg på is, + masse scheriproct salve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå