Gå til innhold

Den Europris reklamen er GRUSOM !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den med jultomten. Fy søren så irriterende den er. Dårlig svensk, dårlig skuespill og dårlig budskap. Før helt makk.

Hvilken reklame går DEG på nervene ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"nei nei gutt....". Den med den sangen er så dårlig at jeg skrur av lyden fordi jeg syns det er så pinlig.

Skrevet

hihi, ja den også. GodtpåkroppenGodtpåkroppen... Grøss

Skrevet

Hehe, digger den jeg!

Skrevet

Haha ja enig. Fæl. Nei nei gutt, dette må bli slutt.... er teit!

Skrevet

BERGENE NØTTE SJOKOLADE.

Merkelig folk de har fått inn til å si de liker sjokoladen deres...)

Skrevet

Helt enig! Jeg tror ikke på dem. Den reklamen får meg iallefall ikke til å få lyst på akkurat den sjokoladen.

Skrevet

Den tror jeg ikke jeg har sett... Eller er det den med de folkene inni det hvite rommet ?

Skrevet

Syns den Europris-reklamen med barna som leker gjemsel var fin, jeg. Skjønner ikke hva de tenkte på når de leide inn en halvkorpulent svenske (!!) for å lage ny reklame. Her har det sviktet i mange ledd, tydeligvis.

Skrevet

nei, det er en med en jente som litt for entusiastisk spiser (eller glefser innpå) den sjokoladen og noen andre med "tilfeldig forbipasserende" som sier sin mening om sjokoladen.

Jeg merker jeg blir litt lei, hvor godt kan melkesjokolade være liksom? Ikke så godt som hun sjokoladejenta gir inntrykk av i alle fall...

Skrevet

Syns mekonomen reklamen er teit.

En kul reklame derimot syns jeg den tele 2 (??) er. Foreldra som forteller gutten at han skal få mobil og så drømmer han seg heeeeeelt vekk. Står der og danser. hehe

Skrevet

right price tiles! FORFERDELIG!!!!

Skrevet

Haha, digger også den reklamen! Den er så fantastisk dårlig at jeg blir helt fasinert og klarer ikke å la være å trekke på smilebåndet;)

Lurer på hvilket veddemål Riise og Gamsten egentlig tapte? hehe!

Skal være enig i at Europris-reklamen er kjip og den Gliss-reklamen er irriterende med dårlige bilder av en ellers så søt jente. Kunne de ikke tatt noen bedre bilder av henne, stakkars!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...