Gjest millaPCOS Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Da ble dette også en gruppe for meg, dessverre.... En ny stjerne er tent på himmelen i natt, sov godt skatt <3 Unner ingen dette, det er helt grusomt Jeg er rett og slett knust!
Lunapuna1985 Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 uff, så trist Føler virkelig med deg, da jeg selv har mistet 2 ganger tidligere i år. Hvor langt på vei var du kommet da?
Gjest millaPCOS Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 8+4 ... Hvor langt var du på vei når du mistet? Når begynte du å prøve igjen etter du hadde mistet og tok det lang tid før du ble gravid igjen? Jeg har PCOS så var jo en bragd i seg selv at jeg ble gravid... ser mørkt på alt akkurat nå, men livet må vel gå videre... Takk for omtanken
gulda Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Å nei, så fryktelig vondt! ja, det er grusomt, og livet føles så tomt! Håper du har noen rundt deg å snakke med og sørge sammen med. Sender deg en stor klem!
prøverigjen:) Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 sender også en klem,,,er så vondt, mistet selv i sommer, gravid igjen nå heldigvis, håper at du blir gravid igjen snart også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Uff! Føler med deg! Men tenkte kanskje at dette kan virke trøstende: Jeg har også pcos, og til tross for det har jeg to fine gutter, og er nå 19 uker på veg med nr 3! Så det er håp likevel! Jeg har aldri fått noen behandling for å bli gravid, men bare rett og slett ikke prøvd. 1.-mann fikk jeg som ganske ung, og hadde ikke fått påvist noe hormontull den gangen. Fikk ny samboer og skulle prøve på nr. 2. Prøvde leenge, og hadde tre sa, før gyn sa at det var håpløst og at vi skulle utredes for videre behandling. Halvannen måned etterpå var testen positiv. Aner ikke hva som skjedde, men den satt ihvertfall, og ble til en flott gutt! I august i fjor slutta jeg på p-piller, og ikke veldig lenge etterpå ble jeg gravid, men det endte i ma etter 11 uker. Så har det vært to nye sa, men nå ser det altså ut til at det skal gå bra! IKKE GI OPP!
Gjest millaPCOS Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 Takk Har heldigvis en fantastisk samboer
Gjest millaPCOS Skrevet 10. desember 2010 #8 Skrevet 10. desember 2010 Tusen takk Akkurat nå føles alt svart, har jo PCOS så ikke så lett for meg å bli gravid... Men får vel prøve igjen om ikke så lenge... Gratulerer med ny baby i magen! Krysser fingrene for at det går bra for deg denne gangen! Klem
Gjest millaPCOS Skrevet 10. desember 2010 #9 Skrevet 10. desember 2010 Huff, det var litt av en "liste" med SA og MA for deg.. Klarer ikke være så opptimistisk akkurat nå :/ Siden jeg har PCOS og har regelmessig mens så får jeg ikke hjelpemidler til å bli gravid. Og når vi endelig greide det så ender det i SA Og greier vi det igjen så er vel sjansene store for at det samme skjer igjen.. Og vi har ikke all verdens med tid heller, da samboeren min blir 40 nå i år og vil ikke bli for gammel før han blir far... Så nå er alt bare helsvart for meg... Klarer ikke se noen lyspunkt... Får bare ta tiden til hjelp.. Og se om jeg i det hele tatt orker å prøve igjen og utsette meg for dette en gang til... Bra det lykkes for deg
-feb'14-baby på vei❤- Skrevet 10. desember 2010 #10 Skrevet 10. desember 2010 Så utrolig trist å høre. Føler med deg! Har akkurat mistet selv.. Tenker vi kommer til å prøve igjen så fort som mulig, men jeg syns dette er helt grusomt.. Masse lykke til til deg, du kommer deg gjennom dette! Håper du blir gravid på nytt snart;)
Lunapuna1985 Skrevet 11. desember 2010 #11 Skrevet 11. desember 2010 Jeg var bare i uke 5 og 6 da jeg mistet.. første gang i februar i år, og i juni i år. Nå er jeg gravid på ny, 7 + 3 og håper den sitter nå. Har med andre ord blitt gravid 3 ganger i år. Den siste SA'en holdt på i rundt 8 uker av en eller annen merkelig grunn, så det gikk bort mye tid før vi kunne prøve på nytt. Håper det klaffer for deg neste gang
Gjest millaPCOS Skrevet 12. desember 2010 #12 Skrevet 12. desember 2010 Takk, det samme til deg Ja, får vel prøve vi også. Hvor lenge fikk du beskjed å vente før dere kan prøve på nytt?
-feb'14-baby på vei❤- Skrevet 13. desember 2010 #13 Skrevet 13. desember 2010 Fikk beskjed av legen om å vente til etter første mens. Har hørt at det kan ta 6-8 uker og akkurat nå føles det som en evighet!! Hvor lenge fikk du beskjed om å vente?
Gjest millaPCOS Skrevet 8. januar 2011 #14 Skrevet 8. januar 2011 Det samme her... Og føler det går så tregt! Nå er det 4 uker... Håper den kommer fort!
Barbarella og froskebarna Skrevet 8. januar 2011 #15 Skrevet 8. januar 2011 Hei! Så trist å høre... Det er så vondt å miste... Men du sier at sjansen er stor for at det skjer igjen... Statistisk sett har du faktisk ikke noen større sjanse for at dette skjer igjen enn hvem som helst andre som aldri har opplevd det før. Tenk positivt! Neste gang du blir gravid går det nok fint! Legen min sa en gang til meg at nesten alle kvinner opplever på ett eller annet tidspunkt å miste. Det er bare at folk ikke snakker åpent om det. Så det er faktisk ganske vanlig at det skjer en gang, ikke noen grunn til å bekymre deg for at det skal skje igjen. Skjønner at det er ekstra kjipt å miste når dere har prøvd lenge. Håper det går fortere neste gang! Masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå