Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Hvor mange gjester har dere hatt i dåpen? Jeg kom til nesten 40 stk. Til sammen her. Syns det var veldig mange. Hvem er det vanligst og invitere?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 40 stk er en del ja. Nå har ikke vi hatt dåp e.l for vårt barn. Men skulle vi hatt, hadde vi kun invitert nærmeste familie. Max 20 stk.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Hm.. Vanskelig og sile ut noen også her.. Dette var ikke lett.. Nærmeste familie er da foreldre, søsken, besteforeldre? Onkler og tanter? Hi
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 vi har, til begge dåpene vi har hatt, kun invitert de nærmeste. barnets besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler og deres barn. i tillegg til faddere selvsagt. vi inviterte øvrige familie til kaffe og kaker. vi har vært rundt 25.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Det er de jeg har ført opp. Besteforeldre, oldeforeldre,onkler, tanter. Og faddere med følge og barn. + et par nære tanter. Å dette blei så mange.. Må nok finne på noe lurt.. Men når har man dåp egentlig? Når barnet er 2-3mnd.? HI
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 nærmeste familie, blås i tanter og onkler, det hørtes veldig mange ut!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Jeg mener tanter og onkler til babyen altså, ikke mine. Føler litt at jeg må de med. =\ hi
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #8 Skrevet 9. desember 2010 Vi har invitert 11-12 stk. Det er tanter, onkler og besteforeldre
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #9 Skrevet 9. desember 2010 glømte å ta med barnet søskenbarn. Mine tanter og venner blir ikke invitert, syns de blir for perifere til at de skal måtte komme. Barnedåp er ikke spesielt spennende, helst en plikt og ekstr utgift for mange. Så ikke tenk at noen ikke føler seg inkludert om de ikke blir invitert, med mindre de er nære slektinger til babyen.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #10 Skrevet 9. desember 2010 Vi var ikke så mange, sist var vi : Oldeforeldre : 1 Besteforeldre : 4 Tanter og onkler : 6 Fetter og kusiner : 11 Pluss mamma, pappa og storebror da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå