Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Trenger sårt hjelp.. Går bra en periode, også sprekker jeg! Kommer til et punkt der jeg bare gir faen... Så går det noen måneder, også er det samme opplegget igjen... Spise sunt, trene, positive tanker, og bla, bla, bla... Kommer ALDRI over "kneika" om dere skjønner?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Blir langt å reise dessverre.... HI
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Bruk tid på å gå ned i vekt. Da kan du leve bortimot normalt, mens du går sakte men sikkert ned. Og du sprekker ikke så lett. Og selv om det ikke går så fort, så tar det ikke lange tiden før det kjennes at klærne er blitt romsligere.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Har prøvd å bruke tid, og ikke vært så streng mot meg selv... men trenger å finne en løsning som varer... Huff... Er håpløs.. HI
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 ingen venner du kan støtte deg til, en slags "slanke venn" eller motiverings venn?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 ingen venner du kan støtte deg til, en slags "slanke venn" eller motiverings venn?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 hva med en slanke venn, eller motiverings venn? En persjon å prate med når motivasjonen svikter, noen som kan holde deg gående
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå