Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Kjennes ut som en kjempetykk blodåre eller noe. Bare det kan det ikke vøre for blodårer kan ikke bli så tykke . Noen som vet hva det kan være? Er foresten gravid så det er sagt.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Når man er gravid, så er det ikke unormalt å bli hoven nedentil, så er nok noramle svangerskapsplager det er snakk om.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 jeg synes det er rart at mennesker uten relevant utdannelse bare feier bort enkelte plager og tilstander som normale svangerskapsplager uten å vite noe helt sikkert. ikke engang sett tilstanden. er dere klar over at det dere anser som "sikkert helt normalt" kan faktisk kan berolige såpass mye at man lar være å kontakte lege. hva om det faktisk ikke var helt normalt? hva om det faktisk var noe man måtte behandle? noen vil sikkert si at man burde vite bedre enn å høre på skravlekjerringene her inne, men det er faktisk noen som tar ting som blir sagt her inne for god fisk. uansett å dumt og uansvarlig det måtte være. ja det er forøvrig helt normalt å være hoven nedentil i svangerskapet men jeg har aldri opplevd det du forteller om her så jeg råder deg heller å spørre legen din dersom du er bekymret.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 22:47 her: Jeg hadde det akurat slik hi skriver det, dro til legen med det samme, redd for at det skulle være noe galt, men fikk beroet det med normal hovenhet, er derfor det kan virke som om jeg tar lett på saken, men burde så klart skrevet det også i innlegget mitt, ikke bare svart med dette.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 det burde du. er plenty av dem med allverdens av råd og meninger som ikke har snøring på hva de prater om. "det høres normalt ut", "det er sikkert ikke noe farlig" og "sånt må du regne med" er ofte slengt ut i hytt og vær uten at man har noe som helst grunnlag for å kunne si slikt. det kan være skummelt. internett og nettforum har desverre altfor stor makt. vi mener det helt uskyldig men det kan få ganske alvorlige konsekvenser. sier ikke at man skal slutte å gi råd og tips! men å tenke litt over hva man råder og tipser om er alltid lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå