Gå til innhold

hvilket bæretøy anbefaler dere? lillegutt er straks 4mnd


Meg,Vesla & Antonio:) + spire

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noe ordentlig bæretøy til lillegutt.. jeg har en babybjørn men jeg får så vondt i skuldre og rygg av den å den er vel også ikke så bra for barnet. jeg har også en slik babyslynge(tror jeg det heter) men jeg får det ikke til, syns ikke han ligger noe bra i den.

 

så hva anbefaler dere da, gjerne noe jeg kan bære han i over lengre tid, når vi skal på tur eks, så vi ikke alltid trenger å ta med vogn. han er straks 4 mnd, ca 63 cm å ca 7 kilo.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

han liker foresten å se seg rundt i verden, finnes det noe der han kan se utover ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm får ikke svart... og få® ikke sett svarene, så kanskje du få® 10 svar av meg ;-)

 

Manduca :-)

 

Har båret lillemann i den fra 4 mnd frem til i dag og den brukes ofte fortsatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så ikke svarene isted men nå ser jeg, skal sjekke ut både maduca og metai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maduca ser jo super god ut :) er den lett å ta på, om man bare skal rett inn på butikken eks, eller er den slik man helst bruker til lengre turer?

kan barnet sitte utover i den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at Manduca er lett å ta på. Hvis du bor i nærheten av et bæretreffsted kan du jo dra på et treff og prøve en?

 

Likte selv best å bære den med kryssede seler på ryggen, så armene mine ble ordentlig frie :-)

 

Du kan ikke bære barnet utover (det er heller ikke anbefalt at man gjør det...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syr Mei Tai på bestilling om du skulle være interessert i det. Du velger farge og evt mønster til pynt. Send meg en pm om du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manduca er kjempelett å ta på- den klikkes bare på som en ryggsekk omtrent, null knyting og styr! Og enig med yrild i at det er selene i kryss bakpå ryggen som gjelder=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bra for ryggen til den lille å være "utovervendt"

Vi brukte elastisk sjal i starten, men din er så tung, at jeg vil heller anbefale en ergo - den endte vi opp med fordi den var så lett og liten å ha med. (sånn etterhvert som barnet skal gå litt selv og så bli båret litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...