Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 "believe that video killed the radio star, John Lennon and Laura Palmer"
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Snø + krykker = Ikke en fullt så god idè..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Mannen min har vært utro den jævla slasken!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 For mange står ikke valget mellom snowboard eller en ny mobiltelefon! Men mellom husleien og julemat! Sett dette på din status om du bryr dig om ditt medmenneske. 97% av dere kommer til å gi blaffen i det, er du en av de 3% som bryr seg?
Eleutheria Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 "Girl, you've got to be what tomorrow needs."
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Prosent-statuser er så utrolig åns!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #9 Skrevet 8. desember 2010 "Er du singel?? Savner du noen ganger litt menneskelig varme? Nærheten av et annet menneske..? Et pust i nakken? Duften av en annen kropp, tett mot din..?? Noen som puster deg i øret? En hofte å lene seg til? Et klask på rompa...? Berøring av brystene..? Et opphisset blikk..??? Kjør kollektivt!!! =)"
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #11 Skrevet 8. desember 2010 utrolig hva folk får seg til å sette på statusen...sånne prosent statuser er så kjipe.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #12 Skrevet 8. desember 2010 "30 years ago today, when I was 9, I saw my father cry for the first time. Sob, in fact. You are still missed, Mr. Lennon x"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå