Gå til innhold

Sitter deres gutter å tisser???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på radioresepsjonen å de ble "imponert" over at han ene stod å tisset allerede som 2 åring. Er det ikke det som er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke så lett å få snabben over kanten i den alderen da... Her har 2 1/2-årigen, som er lang, fortsatt litt problemer med å nå opp ;-) Så han bruker oftest sete, og sitter. Men han liker ikke så godt fremmede doer, så da står han.

Skrevet

Ja, han sitter, og det håper jeg han fortsetter med. Mye mindre søl, og han får tømt blæren skikkelig.

Dessuten tørker han tissen med dopapir, og vasker hendene etterpå.

De aller, aller fleste guttene står og tisser, tørker ikke, bare drar på buksa og leker videre. Håndvask? Jeg var jo ikke borti noe..?

Skrevet

Gutten min på 3år står, mannen min sitter :P

Skrevet

Begge mine gutter på 6 og 7 år sitter og tisser i likhet med pappaen. Det skal også være svært gundtig med tanke på unngåelse av prostatakreft fordi en får tømt blæren bedre når en sitter. I tillegg slipper jeg tiss på gulv og toalett og doring som står oppe... Skikkelig U-ting at gutter skal stå for å tisse...

Skrevet

Nei, de kan lære å tisse stående ute i det fri, men inne sitter alle på do.

Skrevet

Min er snart fire og får pent sitte - jeg har annet å gjøre enn å vaske baderomsgulvet etter hvert dobesøk :o)

I barnehagen er det også vanlig at gutta sitter.

På flere barneskoler har elevene fått beskjed om at her skal sittes, for vaskedamene er lei av grisete guttedoer.

Det er muligens ikke så jævla macho å sitte og tisse - men det kan forebygge prostatatrøbbel.

Og kreft i prostata - DET er langtfra macho.

Skrevet

Her læres minstemann å sitte mens man er på toalettet, akkurat som far i huset. Av samme grunn som de ovenfor ,forebygge prostataproblemer og å ikke bli sittende igjen med resturin i blæra.

Skrevet

Gutten min har stått og tisset siden dag 1 med bleieslutt (rett før han ble 3 år). Har aldri vært noe problem med søl, har aldri måttet vaske tiss fra golvet. Men det skal sies at han nekter å sitte da. Han tørker seg og vasker hendene etterpå. Så det at de som står bare drar på seg buksen og løper ut uten å vaske hendene, har ikke noe med om de står eller sitte, men hva de er opplært til.

Skrevet

Min toåring står på krakk...fikser sjøl. Eldste lærte seg å sitte og gjør det noen ganger n også. Gutter får tømt blæra lettere om de sitter.

Skrevet

Moro... Mannen min sitter også og tisser og jeg syntes det er så jævlig usexy! hehe... Godt å se at det er flere "late" menn.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...