Gå til innhold

Hvis du skulle tatt en liiiten....


NyttNick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har tatovering på skulderbladet. Delfiner. :o)

 

(Og de er ikke bare tatt fordi "delfiner er såå fine og alle har de, det er fordi jeg alltid har hatt delfiner som favorittdyr! Helt siden Flipper gikk på tv, da jeg var ei lita jente.. :o) Og forelsken til delfiner ble ikke mindre, da samboeren det året jeg fikk de, tok meg med på overaskelsestur og fikk møte delfiner... :o) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kreps (stjernetegnet mitt) på høyre skulderblad

 

kommer aldri til å skje, jeg er for redd for smerte :) Men kreps er det jeg har sagt siden jeg var 14-15 år at jeg ville ha tatovert. Kunne vurdert noe som symboliserer barna mine også, men vet ikke helt hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker i utgangspunktet ikke tatoveringer, men har lyst til å tatovere en stjerne for min mor med hennes forbokstav, det samme med min datter, min forlovede, søster og nevø.. På håndleddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede tatt den da, og det er stjernetegnet mitt, krepsen, men i kinesisk tegn (ser ut som 69) og alle tror det er 69 eg har tatovert..og har den på innsiden av høgre ankel..

 

Vil gjerne ha stjernetegnet til jentene mine også, men vet ikkje helt hvordan enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg vil ikke ha en liiiiten tatovering - jeg vil ha fargerike sleeves! Og en skitbra backpiece! Og masse masse kule ting på leggene og og og og...

 

 

Hrm. Ja. Ble litt revet med der.

 

 

Men om jeg skulle hatt en sånn bitteliten en, måtte det bli ei stjerne inni buen på det ytre øret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede tre "små", men skal nok ha en del fler. Noen av ideene vil jeg ikke dele for at det da vil være flere som kommer til å bruke de, jeg vil gjerne at det skal være litt "mitt".

Men det har med barna mine å gjøre. Ellers blir det opplevelser igjennom livet og det som er "typisk" meg.

Jeg har vært igjennom min "piercing" periode på en del smykker ( ca 40) har redusert masse før jeg ble gravid og nå har jeg nesten ingen igjen. Det er det fine med piercinger, man kan ta de ut og de blir borte. Tatoveringer skal være litt mer uttenkte, så jeg tenker fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke ha en liten fluelort av en tatovering, I like 'em BIG:-) Har flere og skal ha enda noen til, og om noen skulle tvinge meg til å ta en liiiiten, måtte det vært en liten kokospalme. Den er av intern betydelse, så orker ikke dra hele historia her og nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt et spørsmålstegn inni der øret krøller seg innover, slik at ingen kan se det med mindre fde bøyer ut øret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen,men har veeldig lyst på.. Og da snakker vi ikke smått, drømmen er en diger på ryggen eller låret. Eller noen snasne sleeves. Eller... Kanskje like greit å holde meg i skinnet,ellers blir jeg vel så hekta at jeg ender opp i Guiness rekordbok ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til info så er det ikke et kinesisk tegn du har, men et gresk symbol for krepsen...

 

De kinesiske stjernetegnene er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...