Opsideisi-j5år+litefrø<3 Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Hvordan lå babyen i neste svangerskap?? Lillemor låg i seteleie hele svangerskapet, å d endte opp me planlakt ks.. er veldig spent på denne gang hvordan baby vil ligge.... føler på meg at d blir seteleie denne gang og.. jordmor sier d kan være bekkene mitt som gjorde at d ble seteleie sist, å at da kan d skje igjenn.... Håper på vanlig fødsel denne gang, men IKKE i sete!!!!! Er bare 24+3 nå, så er jo enda tidlig å si hvordan baby ligger å vil ligge når d nermer seg.
venter bolle nr 2 Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 hei=) har ikke svar, men lurer på det samme! bare at de oppdaget ikke at min lillemor lå i sete før 7 dager på overtid.. håper å få oppleve fødesel denne gang jeg også. er bare 18 uker her. (har vært hos en spesialist på kvinnesykdommer, og han sa at det ikke var noen grunn for at det skal skje to ganger på rad..)
*Noisy* Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Hei. Med første så oppdaget de seteleie ti dager på overtid. Endte derfor opp med keisersnitt. Jeg er nå 33 uker på vei med nr to, og nurket har sittet med rumpa ned de siste fem ukene. De sier det fortsatt er tid for at han kan snu seg, så jeg venter spent...
Galskapens overhode Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 nr 1 satt i sete hele svangerskapet. Hun ble tatt med keisersnitt da vannet gikk. Nr 2 la seg med hodet ned og lå slik fra uke 24 Nå med nr 3, så har han ligget i hodeleie siden uke 27, i dag er jeg 33+3.. Før dette satt han ofte i seteleie. Føler at fra uke 20-25 finner de ofte en stilling de trives bedre i enn andre stillinger. Men dette er kun min ERFARING.. ikke en regel.
Opsideisi-j5år+litefrø<3 Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2010 Takk for svar:) Er så innmari spent på hvordan d vil bli, var hos jordmor i dag, å lille i magen ligger i seteleie nå. Har merket d veldig godt di siste ukene,, bare sparking helt nede i magen, å kjenner hode ligger høyt oppe ved navelen hele tiden, å kun på ene siden, akkurat som i mitt første svangerskap. Alt er så likt... Så jeg har en følelese på at denne lille kommer til å være like sta som storesøster var inne i magen å ikke ville rikke seg fra plassen. Var også til vendingsførsøk forje gang, men hun satt bom fast. Meeen, nå skal jeg nå forsøke å tenke positivt, d er jo enda good tid til å snu seg på før fødsel..! =) Har bare denne følelsen... hadde akkurat samme følelsen sist, jeg visste bare at hun ikke kom til å snu seg,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå