Gå til innhold

Jeg gruer meg til jul... :( å det er leit....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gruer meg til jul, å det er leit. Vi har to 4 åringer og en baby.. Ønsker at julen skal bli flott å herlig, spesiellt for barna... Men jeg er så sliten... Baby på 3 mnd som har litt kolikk og urolig på nettene...

Svigermor og hennes døtre på 15 og 17 skal være her hele jula. På sofaen, da vi har liten plass.... Gruer meg til å ha folk her døgnet rundt... Gruer meg til å føle meg utslitt, med andre tilstede.. redd for at ting ikke skal være plettfritt og fint.. Redd jeg skal ha dårlig humør og ungene skal se det..

Skulle ønske det bare var meg, mannen og barna i jula ;) Rolig å fint, å ikke ekstraseng i stua og folk på sofaen ;) Varte opp til frokost, middag + + Ååååh...

Utblåsning !!! Fra sliten mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å be svigermor eller tantene til å hjelpe til med å passe minste? De kan passe han så du får sovet ut og slappet av, hjelpe til middag, og hjelpe til med å holde det litt ryddig :-)

Skrevet

Skjønner hennes bekymring, det er mye mer enn julemiddagen som forventes av familie som skal være der hele jula. Det forventes kaker, desserter.. "Åh, det var bare en plumpudding-oppskrift jeg fant i en gammel bok!"

Og et flott juletre som er pyntet på riktig måte... og et hus som dufter grønnsåpe.

Var det mannen din som inviterte disse tre slektningene, eller inviterte de seg selv? I tilfelle kan du jo si det blir mange ting du ikke får gjort.

Ellers er det en del ting som kan kjøpes. Du kan kjøpe rengjøringsbyrå, catering, kransekake (de har en billig i frysedisken på Obs), bestille fra konditori... men det forutsetter at man har litt penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...