Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 og jobber for tiden i huset til ei hjemmeværende med barn, nyskilt dame. Støtt og stadig har han ett eller annet å fortelle om henne når han kommer hjem, og sånn helt ut av det blå når vi ikke har snakka om jobben hans på lenge så kan han finne på å si at "Da hun var på butikken i dag så..." Hvem HUN? Spør jeg da, jeg veit jo at det er hun han jobber hos han prater om. Jeg merker at dette irriterer meg, han gidder jo aldri si noe om det når han jobber hos pensjonister bare for å ta et eksempel. Så her i stad sa jeg til ham at "vet du hva, jeg driter i hele dama jeg, synes du det er så rart?". Se det svarte han ikke på også ble han stille. Er det jeg som er barnslig og fremstår som ei sjalu hurpe her eller ville flere reagert?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Jeg ville nok reagert litt på det jeg også samtidig som jeg visste at det var litt sjalusi.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 hehehe.. jeg jobber også hjemme hos folk, og det er mange ganger jeg tar meg i å si noe om de jeg jobber hos der og da. Ikke at de er SÅ viktige, men det er min hverdag, og de forteller av og til fra sine liv. Og det gjør at jeg på en måte(for den dagen) blir en del av deres liv. Jeg husker det ikke i evigheter etterpå, men der og da er det min jobb og hverdag.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Der er det ting på gang, det kan du være sikker på.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Ja, 21.37, jeg regner med at han tar henne hardt med saga. HI
Tigergutt Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Jeg hadde synes det var ok at samboer/mann ville dele noe av sin arbeidsdag med meg. Om det er historier om ei dame han jobber for, en hendelse som har opptatt han, en erfaring han har gjort..osv... så "inviterer" han deg jo inn i arbeidsdagen sin. Jeg hadde synes det var merkelig og misstenkelig om sambo kom hjem hver dag og ikke hadde noe å fortelle om arbeidsdagen sin. Jeg er nok ikke noen sjalu person, og det er kanskje derfor jeg ikke hadde reagert på hendelsen du henviser til. Det jeg tror du oppnår med svaret du ga sambo/mann er jo at han ALDRI kommer til å fortelle deg noe i fra det som skjer i løpet av en dag på jobb, en tur med gutta på byen..osv...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Hmm...mannen din er vel ikke spesielt vant med å jobbe "sammen" med kvinner så han synes vel det er litt spennende? Skjønner godt at du blir litt sjalu, for du er vel vant med at han mest omgås menn?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Hehe Hi, mannen min jobber med 90 % kvinner. Hadde jeg vært sjalu hver gang han snakket om noen av dem hadde jeg hatt elendig livskvalitet. Han har vel et lite crush da, ikke noen big deal det vel, snart jobber han et annet sted.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #9 Skrevet 8. desember 2010 Hadde det vært noe på gang, hadde han holdt godt kjeft!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå