Gjest irismor Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Solbærsaft og kokende vann eller Noskapin (hostesaft på apoteket)
♡ A & E ♡ Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Oki Signerer Noskapin, er den som smaker j....ligst men virker best her. Ellers prøver jeg meg alltid på litt honning i teen, bare sånn i tilfelle det vil virke liksom! Hvis natten er slitsomt hadde jeg prøvd meg på paracet (er blitt anbefalt det på barna om det er ille) og ikke ha det for varmt. Er noe herk også sitter det som regel i til man blir sprø! God bedring
Gjest irismor Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Noskapin smaker som hjemmebrent med fluorsmak. Men sabla effektivt så ta får man bare lukke nesa og svelge i vei :-)
♡ A & E ♡ Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Her var det litt ; http://www.kjerringrad.com/kjerringraad-hoste.html
Lammelåret Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2010 Kremter hele tiden og får sånt press i hodet av det, skikkelig plagsomt. Hadde mer frisk hoste forrige uke, men nå er det tørrhoste, med noe tregt slim igjen. Er litt lei, ja. Takk for bedringshilsen!
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 8. desember 2010 #10 Skrevet 8. desember 2010 Noskapin finnes også som hostetabletter. Da slipper du den grusomme smaken på hostesafta.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 8. desember 2010 #11 Skrevet 8. desember 2010 Eg har nytt dei to siste kveldane saman med min (for tida) aller beste ven; Solvipect Comp. (= slektningen til Cosylan, men utan den GRUSOMME smaken) Minuset er at eg blir sløv og trøtt (og på ingen måte kan kjøre bil - men det gjer eg ikkje om natta uansett), plusset er at eg får SOVE om natta, i staden for å ligge på golvet og vrenge lungene ut av kroppen. Kjerringråd har eg aldri fått til å funke for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå