Gå til innhold

Stokke Tripp Trapp New Born


Not a quitter ♥ mamma til to♥

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt denne og har et godt triks til hvordan få festet den til tripp trapp stolen, vår vil ikke feste seg skikkelig og jeg lurer på om det finnes en god teknikk jeg ikke kjenner til :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi sliter med det samme! Skal bruke stolen som jeg hadde da jeg var liten. Stokke reklamerer med at new born skal kunne brukes på gamle modeller, men jeg ser at ryggen på min stol er litt bredere enn på de nye modellene, tror det er derfor den ikke fester seg. Tenkte jeg skulle ta kontakt med Stokke. Kan gi deg beskjed om jeg finner ut noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaa kanskje det er det som er problemet ja, den stolen vi har er 12 år gammel nå. Men trodde også at stolene hadde vært uforandres siden tidenes morgen hehe. Kanskje jeg bare skal ta en telefon til de i morgen da og høre om de har et godt råd :)

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dette nå i bruksanvisningen:

 

Tripp Trapp® Newborn Set™ passer til Tripp

Trapp® stoler produsert etter mai 2003.

Barnestoler produsert etter denne datoen,

har et serienummer trykt under ett av bena,

som begynner på 3, 4 eller 5. Dersom

serienummeret starter med 0, 1 eller 2, vil

ikke Tripp Trapp® Newborn Set™ passe til

stolen.

 

YEY :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig! Det forklarer jo saken. Jeg sjekket litt før jeg kjøpte stolen, og da leste jeg en eller annen plass at den også passet på gamle modeller, stod ingenting om at det gjaldt et spesielt år. Må vel kjøpe ny tripp trapp stol nå da. Godt den er på tilbud på babyshop og på barnas hus på søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok ut å kjøpe ny stol ja, det var aldeles ikke helt planen nei. Men men må man så må man

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...