Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 ja, man dør av det uansett... noen klarer å holde det i sjakk og lever godt lenge, men man dør til slutt av det ja
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Som regel med, men ofte pga. Om det rammer pustemusklaturen osv.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Nei i utgangspunktet er MS en sykdom man dør MED og ikke AV. Men MS pasienter har ofte dårligere immunforsvar og jeg har hørt om (svært sjeldne) tilfeller der MS pasienter har dødd av kraftig lungebetennelse.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 http://www.mssiden.no/component/option,com_simpleboard/Itemid,63/func,view/catid,3/id,1969/
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 svadasvar 20:50! Gi f. i å svare når du ikke sitter med kunnskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå