Gå til innhold

Utrolig mange innlegg her idag ang.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

folk som sliter ser jeg.

Høres kanskje stygt ut og kanskje jeg er skikkelig frekk nå men vet ei tilbydde seg å betale bhgregningen for hun ene. Håper ikke noen prøver utnytte dette nå for akkurat som innlegg av den sorten eksploderte.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel fordi det er nå vi som sliter virkelig merker at vi sliter for å si det sånn...

 

Utrolig fælt og kjenne på følelsen av å skuffe barna pga pengemangel, og ingen utvei utenom.

 

I år er vi heldige som har fått pakkekalender fra bestefar, så ungene har iallefall noe å glede seg til her. Julemat blir det lite av, men skal prøve å gjøre det beste ut av det....

 

Er ikke alle som har det bra, og det merkes fryktelig godt i jula...

Verste er når jeg leser alle de slemme svarene de gir til de som sliter, det gjør vondt faktisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har all mulig forståelse for at folk har det vanskelig og vet julen er er vanskelig tid for mange.

 

Dette var ikke ment som kritikk til de som hadde det vanskelig, men heller en påminnelse til de som ønsket å hjelpe om at de får litt mer fakta:) Vet at folk har blitt lurt her før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.. jeg sliter ETTER nyttår, for da vet jeg ikke hva jeg skal leve av. Men jeg har ikke laget innlegg her inne om det, og kommer ikke til å gjøre det....

 

At noen nevner i innlegg at de sliter, og oppgir summen, betyr ikke at de forventer penger. Men jeg forstår hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...