Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har hatt så lyst til å glede min kjære med dette, men får så ubehagelig vondt, så klarer ikke gjennomføre. Har prøvd noen ganger, men må bare stoppe ganske fort. Det er ikke noe min kjære absolutt må gjøre, men jeg vet han ville likt å få prøve litt mer. Så, dere som synes dette er godt, hvordan føles det? Og har det alltid vært godt, eller har dere trent dere opp til å like det? Og isåfall, hvordan gjorde dere det?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Det er litt godt og litt vondt, noen ganger verre enn andre. Men jeg liker det veldig godt hvis jeg har lyst på akkurat det, men ellers er det ikke noe bra.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Viktig med mye glidemiddel, og lang, god oppvarming, ikke bare smekke på litt "glide" og dra igang, ta det rolig, prøv med en finger først osv. Du må slappe av i musklaturen i endetarmen, puste dypt er viktig.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Det må oppvarming og masse glidemiddel til, også for meg som er "erfaren" på dette feltet og til tider fortrekker analsex fremfor "vanlig" sex. Man må også sørge for at det IKKE gjør vondt når den skal inn, gjør det vondt da gjør det vondt helt til den blir tatt ut igjen eller til man blir tøyd og oppvarmet og våt nok baki der. Det kan ta litt tid og anbefales ikke. Dersom du vil glede din mann med dette har jeg følgende tips; - kjøp en pitteliten buttplug eller dildo til analt bruk - kjøp en litt større enn den overnevnte - kjøp gildemiddel, fortrinnsvis vannbasert, eller et spesielt til anal bruk, gjerne med bedøvende effekt også (ja, det finnes:p) Min favoritt(uten bedøvende effekt) er Aqua glide. Ikke noe klineri etterpå - Begynn å trene, ta det sakte og rolig - Pass på å være SKIKKELIG tent før dere begynner "treningen", for min del så må jeg stimulere klitoris til jeg blir skikkelig varm, og da må han bare pent ta det veldig rolig med meg til jeg er klar for mer. Men når man virkelig får teken på det, så er analsex veldig spennende og givende, helt sant. Og jeg kommer HVER gang vi har analsex, det er ikke dårlig uttelling synes jeg
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Det er godt hvis du kan slappe av (alfa og omega!). Slapp av der bak, la han varme deg opp godt først, så varmer han opp bakdelen med en finger (evt tynn dildo) forsiktig med masse glidemiddel. Første gangen var det litt rart og vemmelig, siden jeg ikke klarte helt å slappe av, men nå er det bare godt de gangene vi gjør det.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Må bare spørre: Når dere sier dere kommer, så er det gjennom klitorisstimuli ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Tusen takk for seriøse svar.. Skal lagre tipsene deres i hodet, og overaske han en kveld vi har goood tid til hverandre.. Så håper vi på det beste.. Men vet han likevel ikke blir skuffet hvis jeg ikke fixer det, men det vil vel uansett piffe opp sexlivet litt H.i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå