Gå til innhold

Zazzy, har du tid et lite øyeblikk? :-)


2prinserOg1engel

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg venter mitt 3.barn etter at vi mistet ei lita jente i april i år i uke 20. Har en gutt på nesten 2 år. Nå er jeg i uke 24 og er så forferdelig urolig og redd hele tiden for om det går bra nå, klarer ikke helt å knytte noen bånd til den lille i magen, er livredd for å måtte miste en gang til og distanserer meg litt fra det lille livet i magen. Føler meg som verdens dårligste mamma som ikke klarer å glede meg over det lille vidunderet. Klarer du å se noe på meg? vil jeg klare å forholde meg mer til det de neste ukene? hvordan ser livet mitt ut det neste året? klarer du å se om vi får en lillebror eller lillesøster denne gangen? Jeg er født: 08.07.1983

Håper du har tid til meg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, blir litt usikker på deg men tror det kanskje kan være en gutt du venter. Vil ikke gå inn å se om ting går bra eller ikke, men du får bare prøve å slappe av og håpe at ting går bra nå, ta alt som det skjer, selv om det er vanskelig når du har opplevd å miste så prøv å tenk at jo mer du greier å roe deg ned og tørre å tro at denne gangen går det bra, jo bedre får den lille det :) Jeg er sikker på at du knytter deg mer etterhvert, men la ikke redselen overta. Har ikke tid til å se mer akkurat nå. Ønsker deg lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...