Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Travelt om dagen? Eg er framleis ikkje frisk (og ganske frustrert), har ikkje sjanse til å klare å trene. Men på den andre sida så har eg ikkje spesielt god matlyst heller, og det er uansett vondt å ete når ein har vondt i halsen. 4. januar: 109,8 Forrige veke: 96,1 I dag: 95,7 Totalt - 14,1 kg Ned 0,4 kg denne veka og det kjennes bra. No er eg lettare enn eg var då eg blei gravid forrige gong, så no går eg laus på kiloene som heng igjen etter nr 1 ) Korleis går det med dåke i adventstida? Travelt eller koseleg? Eg elskar alle "julegreiene", bake med ungane i barnehagen (og heime), juleverkstad, tur til pepperkakebyen, osv )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Heia Ranveig Risengrynsgraut:) Her går det trått, altfor mange fristelser!! Og ingen trening.. Vekta har stått stille i to uker, for så å begynne og gå litt opp nå.. SUKK! Må gjøre noe!! Hva kan jeg gjøre?? Gi meg styrke hehe.. Koser meg i adventiden da, det er jo en herlig tid, selv om jeg føler julekvelden nærmer seg med en altfor stor hastighet, det er rett før jeg faller av min rolige trall og blir sittende fast på ekspresstoget mot julaften... Kjempebra nedgang på deg Ranveig.14 kg er jo kjempebra!! Gratulerer så mye. Jeg har på langt nær mista så mye, er litt usikker akkurat hvor mye det er, rundt 5 kg ca da.. Håpet det kunne bli ett kg eller to til før jul, men da må må må må må jeg trene trene trene og slutte og tro at hver dag er helg.....
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Jeg har blitt feit!! =O Jeg har vært så elendig å følge kuren i helgene. Nå må jeg bare ta meg sammen og fortsette så bra som jeg gjorde. Prøver hele tiden, men den motivasjonen som jeg hadde forsvant i takt med sommeren =/
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2010 Kjenner til periodar med elendig motivasjon! Du kan kanskje prøve å sette deg ein dato, og vite at *den* dagen er det på'an igjen. Då får du tenkt litt på det på førehand og klarar kanskje å mote deg opp til å ta fatt igjen? Alt blir bedre etter kvart!
Lene~mor til tre Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Henger forstatt med i svingene i denne travle tiden hehe =) Jeg ligger fortsatt på samme vekt jeg da, men er egentlig fornøyd med det i disse juletider med kaker å greier Fortsatt 74 kg her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå