Gå til innhold

Vår Staude og god morgen norge


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere som har lagt merke til at Vår og han fyren nesten alltid er i tottene på hverandre? Virker som de greier å "skjerpe" seg i noen dager og så er det påan igjen. De har alltid sånne type interne og frekke kommentarer til hverandre under sending. Syns ikke det passer seg, jeg. Skjønne regetnlgi ikke hvordan de kan beholde jobben..

Hva syns dere? Er de bedre enn han "sånn som ungdomman likar...."?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God Morgen Norge burde skifte navn til "Gå og legg dere igjen, Norge".

Det er vel det mest snorkende kjedlige programmet som går på norsk TV, utenom NRK Nyhetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han "sånn som ungdomman likar...." er skikkelig koselig jeg.

 

Nå har ikke jeg sett god morgen norge på sikkert et år men er hun enda sammen med han Øyvind eller hva han heter? Husker jeg reagerte før på tonen mellom dem så om det fremdeles er han er det ikke noe nytt de er begynt med da;) Og har hun ny partner nå og oppfører seg slik må hun jo ha et problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har en intern "ertende" tone seg imellom, mye ironi. TV2 hadde aldri hatt råd til å ha to personer til å lede et program sammen som ikke hadde hatt kjemi eller vært i tottene på hverandre.

 

Jeg ser veldig den ironiske tonen mellom dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men den ironiske tonen virker skarp, ikke varm og ertende slik den er mellom venner, synes jeg. Enig med HI, de virker ikke å ha kjemi. Jeg synes Vår passer bedre på nyhetene jeg da, synes hun er en flink journalist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er frekke mot gjestene også, veldig negative og blærete, litt sånn ovenfraogned-holdning. Husker bl.a at hun var dritfrekk mot Lene Alexandra. Hu sku kaste pil på et Norgeskart og Vår sa hun måtte passe så hun ikke sprakk noe med pilspissen eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår har jo silikon selv hun da... ser jo det godt. er jo unaturlig med så runde pupper når man er så overtrent som det hun er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...