m@msen79 Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Hei Var på ul i uke 12 og der sa han at han var 90 % sikker på gutt. Var på ny sjekk nå i uke 16 og han pekte på både tiss og pung. Men samtidig sa han at vi trengte jo ikke å begynne å handle riktig enda. Ble litt usikker da. Noen som har fått vite kjønn så tidlig, som ikke har stemt senere?
Oktobergutt2010:) Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Mange opplever det, og mange opplever det på ultralyd tilogmed rett rundt hjørnet av fødselen, mens andre finner det ut etter at babyen er blitt født. Så det er fullt mulig, men kan jo være greit med 3D ultralyd? Vi tok det for å være helt sikker selv om de sa det var gutt. Det var gutt.
Oktobergutt2010:) Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Forresten ; Kan du ikke vente med å handle inn blått til ordinær UL rundt uke 18-20?
m@msen79 Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2010 Joda, har ikke planer om å handle noe enda jeg Var bare så sikker på at dette var jente nr 3, klarer ikke helt å forestille meg selv som guttemamma Tør ikke å annonsere dette enda ihvertfall, må nok en sjekk til først.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 da er det nok en liten gutt der inne ja
En Prins + Prinsesse Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 Jeg var å UL i uke 16, å han turte ikke gjette på kjønn sa han.. men da jeg kom på ordinær ul i uke 19 sa de at det var jente, å det kan hende det var fordi det var jente, å vanskeligere å se at han ikke turte å gjette på kjønnet...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 9. desember 2010 #7 Skrevet 9. desember 2010 Jeg tror kjønnet er utviklet i uke 14 så man kan se det da. Jeg var på UL i uke 11, da sa han at det var gutt, men det var for tidlig. Alle har da en "utstikker" som kan bli klitoris eller tissefant, og jeg fikk en jente (de sa også jente på ordinær ul)- Men i uke 16 tror jeg nok det er ganske sikkert! Gratulerer!
m@msen79 Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2010 Takk I uke 12 så vi tut, og da sa han at både gutter og jenter hadde denne. Men på guttene stod den opp og på jentene så ligger de nedover langs ryggraden sa han. Er bare 19 dager til ord ul, så det blir spennende å se
Galskapens overhode Skrevet 9. desember 2010 #9 Skrevet 9. desember 2010 fikk vite gutt på ul i uke 12. dette ble bekreftet på ul i uke 18, og senere ved et par andre UL. SÅ her i huset blir sjokket stort om det kommer ei lillesøster.
solsikke24 Skrevet 9. desember 2010 #10 Skrevet 9. desember 2010 Sønnen min var "jente" på tre forskjellige ul jeg var på mellom uke 15 og 17. På 3d i uke 24 var han "blitt" en gutt. Jeg hadde et lass rosa utstyr å byttte Man kan ikke være helt sikker etter vanlig ul.
m@msen79 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #11 Skrevet 10. desember 2010 Blir spennende å se da. Har egentlig jentefølelse jeg, så det gjør meg ingenting om det kommer ei frøken til Handle venter jeg med uansett.
Ster IL Skrevet 10. desember 2010 #12 Skrevet 10. desember 2010 Jeg var på ultralyd en gang i mnd fra uke 12, og to ganer i mnd fra uke 30, de så etter kjønn hver gang, men var ikke sikre før jenta kom. Tok mye ultralyd fordi jeg var tvillinggravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå