Gjest Skrevet 9. desember 2010 #26 Skrevet 9. desember 2010 Jeg tror at en "soldat" i Kongo som voldtar en kvinne som har på seg en sånn dings ville hakket henne i småbiter som straff. Dessuten er det gjerne gjenger som går sammen om å voldta, så det er ikke bare å stikke av.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #27 Skrevet 9. desember 2010 Jaha, så du tror at en aggresiv mann med smerter ikke klarer å holde deg igjen? Hehe, det er bare på film det.
Gjest Skrevet 9. desember 2010 #28 Skrevet 9. desember 2010 Hvis jeg ikke tar helt feil er kondomet ment for bruk i normale samfunn. Hvis du går på nettsiden argumenterer oppfinneren for at voldtektsmannen ikke vil drepe kvinnen fordi han vet at han er merket og vil bli dømt for mord hvis han gjør det. I de delene av Kongo du snakker om er det ingen som blir dømt for mord hvis de dreper kvinner etter å ha voldtatt dem - merking eller ei.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #29 Skrevet 9. desember 2010 Syns ikke det er noe verre at menn er utsatt for risikoen for å treffe på en gal dame med denne oppi musa, enn at kvinner er utsatt for risiko for å bli voldtatt av gale menn. Bare fint om "trusselbildet" blir utjenvnet litt, menn har nok bare godt av å kjenne på hvordan det føles å gå rundt og aldri føle seg riktig trygg fordi det finnes så mange voldtektsmenn der ute. Om denne antivoldtektskondomen blir allemannseie, er jeg uansett sikker på at det vil være LANGT flere voldtekter, enn det vil være kvinner som bruker denne for hevn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå