Gå til innhold

Fy faen mannen min er rett og slett lat.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man skal være forsiktig med hva man ønsker seg det kan gå troll i ord, men jeg skulle ønske at jeg ble syk så jeg ble liggende på sykehus i en uke eller tre så denne latsekken jeg lever med får se hva som skal til for drive et hjem, og han skal være fratatt førekortet de ukene og.

bare litt iritert og sur akurat nå, men han er lat men mange andre gode sider ved han som gjør han verd å leve med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg flyttet!!

Spørs jo hvor lat han er da..men

Skrevet

Er han for lat, ville det ikke hjelpe å ligge på sykehuset 1 uke eller 10, han kunne sikkert finne på å ikke gjøre noe mens du var borte.

Sier ikke at han defentlig er slik, men har en ekstreem lat eks, jeg havnet på sykehuset i 3 uker, kom hjem, og han hadde ikke så mye som tatt en oppvask eller klesvask, alt sto og ventet på meg.

Skrevet

Flytte fra han er ikke et alternativ vi er gift.

Han er lat men veldig ryddig av seg, ikke ryddigig og klasvask som er problemet men alt annet som på magisk vis blir gjort av meg, Har lyst at han skal få lov å ha ene annsvaret og hovedannsvaret en stund. Han er også sikkert veldig borskjemt ris til egen bak :)

Men jeg er Irritert på han i dag og bestemt meg for at han får ta mer annsvar for barnet og handling. brødet finner faktisk ikke veien til fryseren av seg selv, potetene blir ikke skrelt i kjøleskapet, vi får ikke sunn mat levert ferdig på døren, det tar ikke bare 5 min å hente i barnehagen.

Egentlig vil jeg at han skal forstå at jeg også blir sliten at dagen min er like lang som hans faktisk lengere for jeg bringer i barnehagen daglig og henter uten om kankje en gang eller to i mnd hvor jeg skal noe rett etter jobb som må skje den uken hvor han jobber dagen for de andre ukene jobber han enten natten eller kvelden. Så jeg er kanskje kravstor som forventer at han skal biddra litt den ene uken han kan?

Skrevet

19.47 her

For noen kan en liste hjelpe:

Skriv en liste over alt han skal gjøre i løpet av en uken, på den måten slipper du å mase og han må se på listen sin.

Det kan være og hente barna annenhver dag.

Onsdag vaske badet

Torsdag ta ut av oppvaskmaskinen osv...

Dere er kanskje gift ja, men man skal være 2 om ting...er vel slik man klarer å beholde kjærligheten og unngå krangling?!

Spørs jo hvor mye du godtar og hva du forventer av en mann, min mann var heller ikke særlig flink med hus-ting og med barn nummer 1.

Men jeg tok han hardt i ørene jeg, satte han på plass og var veldig bevisst på å ikke sjemme han ut fra starten av fordi vonde vaner er vanskelige å venne!

og nå har jeg han der han skal være, veldig flink!:)))

Skrevet

Han kalte meg lat i dag for jeg sa at han måtte hente barnet i barnehagen han har ikke levert eller hentet på 3 uker i dag måtte jeg kanskje jobbe 15 min ekstra og da var jeg usikker på om jeg rakk bussen, han ringte 5 min før jeg skulle gå og spurte om jeg rakk bussen eller ikke jo jeg rekker bussen men fint om du kan hente for det for jeg har mye å bære på.

Så under middagen i dag sier han surt at han var sliten og han måtte jo ut etter jobben og hente barnet for jeg var lat og ikke gad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...