Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Kan jeg gi henne en liten ting til jul feks konfekt eller blomster?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Det må hun jo bare sette pris på Er nok ikek allle navansatte som får julegave av "klientene" sine!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Hva skal jeg gi konfekter eller en liten blomst ?:-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Selv om det skulle være regler mot det så er jo NAV den instansen som oftest bryter sine egne lover og regler, så det skulle vel gå fint. Jeg fikk også verdens beste saksbehandler. Gråt av glede for å endelig ha funnet et medmenneske i systemet, etter mange års tung kamp. Hun hadde kjempet mot NAV selv, og jobbet der for å virkelig hjelpe de som var like uheldige som hun hadde vært den gangen. (Sykt barn som så døde.) Etter et møte og en telefonsamtale ringte hun meg og sa at hun desverre var blitt tvangsoverflyttet til en annen brukergruppe og ikke fikk lov til å hjelpe meg likevel. Tvihold på den du har, om du kan. Plutselig forsviner hn. De har nemlig ikke lov til å være effektive og hjelpsomme der inne. Da blir de tvangsflytta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå