Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Jeg er litt lei meg idag, mannen min vil takke ja til en jobb der han er borte en helg i måneden eller noen dager, også avogtil reiser til utlandet. Har hørt så mye om disse mennene som er ute å reiser med jobben ( har ofte tedenser til å gå ut drikke seg dritings, eller være utro) Dette er jeg livredd for.. Har jo sagt han må bare takke ja til jobben men jeg er litt lei meg egentlig...:/ Må jo bare stole på ham..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Noen som har menn som reiser en del her?
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Du vet selv om mannen din er den typen som drikker seg dritings eller er utro. Om han er typen til det, så er han ikke verdt å ha som mann etter min mening. Mannen min har reisejobb innen annleggsbransjen. Han jobber 12 timers skift, og er borte 2 uker og hjemme 2 uker. Jeg stoler på ham og det er ingen problem. Vi får faktisk mer utbytte av tiden sammen når han har hele perioder fri, og han er mer opplagt til å finne på ting med barna slik at jeg får mer "avlastning" eller hva du nå vil kalle det. Godt betalt er det også når han reiser, så det er også et pluss. Jeg er en av de få her som er så heldige å vite at mannen min aldri ville vært utro, rett og slett fordi han aldri ville funnet på å gifte seg eller slå seg til ro i et langvarig forhold om han ikke hadde visst at han skulle klare å holde seg til bare meg og være fornøyd med det. Det er du som vet om mannen din er typen til å være utro eller hva det måtte være, så om det er "trygt" er opp til deg å vurdere. Jeg føler meg veldig trygg på mannen min, og han reiser mer enn hva din høres ut til å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Ja han er ikke typen som drikker, han drikker sjeldent, men han har adhd og når han først drikker liker han å få oppmerksomhet! Så... Er litt usikker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå