JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Jadda. Tradisjoner er til for å holdes, og for fjerde året på rad har ho mor svidd pepperkakene. Kan jeg sende klage til IKEA for defekt deig mon tro?
Gjest cunning stunts Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Symp. Det er garantert noen andres feil, men jeg liker Ikea så jeg ville heller skyldt på paven. Jeg skreiv faktisk en julelapp til meg sjøl i fjor hvor det står at Ikea-pepperkaker bør steke 170 grader i 10 minutter, etter et tilsvarende stunt som ditt. Tror du det stemmer? For jeg kan ikke huske hva som ble feil i fjor, om det var for lenge eller for varmt.
♡ A & E ♡ Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 a) du sender dem i en konvolutt til Ikea med skriftlig klage du sender dem i en konvolutt der dere kjøpte ovn med skriftlig klage c) du sender dem i en konvolutt til din mor med skriftlig klage der du presiserer at det er hennes skyld da du ikke har blitt opplært riktig. Siste utvei kan være å servere herligheten og sverge til at det er slik de skal være, de vet vel ikke bedre om de er blitt ervert dette i 4 år Lykke til
Patetica fåkksi Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Jeg skal snart til pepperkakehus-pers og er spent på om det blir like herpa som i 2008 og 2009. Til nå har folk sagt at det er søtt, men det er bare fordi de har trodd at det var beibin på henholdsvis ett og to år gammelt som lagde det.
Gjest cunning stunts Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Haha, det tror alltid mine gamle slektninger om mine fine håndlagde naivistisk rustikke (jada, fancy for "ække så nøye, vil ha det sånn) julekort. Jeg orker ikke motsi dem siden de er av den skikkelig nøyaktige håndarbeidsgenerasjonen.
sørlandschips Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Gi dem til fuglene som julegodt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå