Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Tenkte jeg skulle hamstre inn noen glass nå på slutten av året (for tilbudet slutter vel etter nyttår?) Spørsmålet er da og de har sagt noe om maks antall per handel. Vet at det er maks 4 på bleier, men det er litt vel lite på glass... Vesla spiser et glass om dagen så da blir det jo 7 glass i uka!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Samme som med bleier, maks 4 pr handel....
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 der jeg handlet så de litt "rundt" på det, hehe. kjøpte 8 pakker og en haug med glass. men det er jo bare å dra oftere innom da. skal hamstre mer nå før jul
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Maks 4 glass ja. Har prøvd meg på fler, men blitt stoppet i kassa. Fryktelig irriterende da jeg ikke hadde kjøpt bare 4 selv om de var fullpris. Handler alltid for lengre perioder av gangen for å slippe å løpe i butikken annen hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå