Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Da har vi vært og kikka på vidunderet Og jeg blir visst ren guttemamma Nå er fabrikken stengt og den lille jenta får jeg satse på når barnebarna kommer Ille godt å se at alt var bra og krabaten har visst humor også, viste oss thumbs up på skjermen hehe
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 GRatulerer med en liten gutt i magen :-) Jeg har to gutter, og det er helt topp. Det eneste jeg savner er å dille og dalle med kjoler og styr, men det tar jeg ut med å heller sy og handle til veninners jenter .-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Ja, blir koselig det. Har to gutter fra før, så jeg blir ganske så ensom feminin her i denne familien skjønner jeg Til og med hunden er gutt, hehe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå