Gå til innhold

Vel overstått ultralyd :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi vært og kikka på vidunderet :) Og jeg blir visst ren guttemamma :) Nå er fabrikken stengt og den lille jenta får jeg satse på når barnebarna kommer :) Ille godt å se at alt var bra og krabaten har visst humor også, viste oss thumbs up på skjermen :) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRatulerer med en liten gutt i magen :-)

 

Jeg har to gutter, og det er helt topp. Det eneste jeg savner er å dille og dalle med kjoler og styr, men det tar jeg ut med å heller sy og handle til veninners jenter .-)

Skrevet

Ja, blir koselig det. Har to gutter fra før, så jeg blir ganske så ensom feminin her i denne familien skjønner jeg :) Til og med hunden er gutt, hehe

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...