Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Pisk eggehvite og melis til marengs. Får det ikke helt stivt. Skal det være det?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 nei,det skal ikke være helt stivt i min oppskrift ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Etter en kjapp googling ser jeg at de fleste skal ha eggehvitene stive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå