Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 overholder vi 48 timers karantene for oss selv, før vi går på jobben igjen etter feber eller oppkast?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Vet ikke, for jeg har ikke hatt omgangssyke som voksen. Regner med at jeg hadde gått på jobb med en gang jeg orker.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Nei jeg går på jobb med en gang jeg føler meg frisk nok. Men jeg pleier heller ikke putte alle mulige gjenstander jeg finner på jobben i munnen. Pleier heller ikke å spise på mine egne hender eller spise rusk og rask jeg finner på gulvet. Omfavner heller ikke kollegaene mine med smaks og kos. Nyser de ikke ansiktet sånn til vanlig heller. Og spiser ikke min egen snørr eller kliner den utover kompisen min. Så da går jeg på jobben ja.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Så nært som 48 timer i alle fall. Jeg jobber med mat så da er det viktig at jeg ikke smitter andre med maten jeg lager.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Det der spørs vel hva man jobber med. Jeg har eget kontor og de dagene jeg er i dårlig form pga ett eller annet smittsomt, holder jeg meg mest mulig på kontoret og er svært grundig ifht håndvask. Er jo det ellers også, men er spes nøye da.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Da hadde nok ikke arbeidsgiver vært særlig fornøyd :-s
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Ja, det har jeg gjort, med arbeidsgivers velsignelse (Jobber for leger. Forøvrig sender den ene legen barna sine i bhg dagen etter oppkast selv...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå